Im bäck!

Haha, jag snackade precis mig Necher i telefon, haha, shit vad killen är rolig.
Vi snackade i typ en halv timma, vi snackade om allt möjligt, från tjejer till fotboll, från fotboll till vad man ska hitta på under lovet..

Anyway...
Jag har inte hunnit skriva något eftersom jag inte har varit hemma på hela dagen.
Jag skulle spela match men matchen blev inte av, den blev inställd så jag har match imorgon istället.

Jag sitter och kollar på Liverpool - United som spelar på canal plus!
Det ser rätt bra ut! Liverpool har spelat bäst men det återstår 40 minuter kvar av matchen!
Håll tummarna för Liverpool och Fernando Torres :D

Men nu ska jag kolla på matchen, jag checkar in snart igen!

Kommentarer
» Anonym

haha vem är N, är det han du gjorde ett klipp med(frågestund)?

2009-10-25 // 16:14:53
» Anonym

men hallloow du svarade inte på frågan ifall du kan göra en video där du slow grindaar:P

2009-10-25 // 16:52:02
» Anonym

hallu ingen dagens fråga?:o

2009-10-25 // 17:02:44
URL: http://www.janeleo.devote.se
» naomi

KATTT B ..:D

2009-10-28 // 16:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback