Imorgon

Hey på er!

Idag var jag i skolan och gissa hur provet gick!?



Haha, det gick faktiskt bra, bättre än vad jag hade tänkt. Men jag vill inte få förhoppningar för jag vet hur det är, man tror att man kommer att klara provet och sen när man får tillbaka provet och ser resultatet så är det inte det resultatet man förväntade sig haha.

Hur som helst, jag var i skolan idag och hade bara en lektion, det var den lektionen vi hade prov.
Jag satt uppe till klockan 1 på natten igår och pluggade ihjäl mig, så om inte jag klara av provet kommer jag att.......!

Men anyway, när jag var på väg hem så fick jag ett sms om att det är imorgon som alla ska bojkotta hennes blogg. Ni alla vet vem jag syftar på, Kissie så klart!



Man kan säga att jag bojkottar hennes blogg varje dag eftersom jag bara spanar in den 1 gång varannan vecka.
Men hur som helst, imorgon är dagen då INGEN ska spana in hennes blogg.

Fucka inte det här nu, säg till din vänner att inte heller gå in imorgon. Vi får Kissie Lissie reagerar på detta.

Jag checkar in snart igen!

Ha det bäst!

Kommentarer
» shipall.

tycker hon ärligt talat att dom där läpparna ser bra ut?

2009-12-18 // 13:08:15
URL: http://shipall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback