Jay-Z ft Alicia Keys

Jag vet inte riktigt om ni kommer ihåg låten,
men för några veckor sen hade jag den här låten på musikspelaren uppe till vänster.

Här bjuder jag på 30 sekunders smakprov av Jay-Z's nya musikvideo tillsammans med Alicia Keys!
Jag diggar den här låten fett och hela musikvideon släpps ut snart!
Jag längtar verkligen tills musikvideon släpps.
När jag såg smakprovet så var min första reaktion: Fyfan vad grym! Den är TVÄR BRA!

Och Alicia Keys nya look är ju as najs!
Hon har ju fett cool stil, mycket coolare än fula Rihanna som jag ogillar helt nu.

Mulattobee - Ger alltid sina läsare vad de vill ha!

Kommentarer
» malin

hon har fått en Tuung still nu faktist :)

2009-10-29 // 17:03:10
» S.

men Bryan, don't be a Hater!

2009-10-29 // 17:17:16
» Anonym

hon har fått tillbaka sin gamla stil :D

2009-10-29 // 17:30:41
URL: http://theundergrounds.blogg.se/
» Eliza

hej bryan , varför laddar du inte upp videoblogg ?;D

2009-10-29 // 19:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback