Kärleksproblem

På sistonde har det varit många inlägg angående kärleksproblem men det är ju intressant för det är rätt många som kommenterar och då ser man hur alla tänker olika.

Men anyway, ni kommer väll ihåg inlägget då jag skrev om killen som inte får ta hem sin tjej av sin Mamma?
På det inlägget var det en snubbe som heter Chris som kommenterade det som står nedan.
Det var en annan person som kommenterade att jag borde svara på det så why not liksom.

Postat av: chris

hej bryan, det är chris här!
Det är så att jag ville haffa en tjej som ja verkligen är intresserad i men vill inte att hon ska tro det, jag har verkligen inga problem att snacka med tjejer men just hon vågar jag inte komma fram till för då tror jag att hon kmr tro jag gillar henne eller nåt/ att hon inte ens tycker om mig och det gör att det hindrar mig att snacka med henne. Jag menar jag vill verkligen få henne men ve inte hur ja ska börja prata med henne, hur ska jag göra då?

PS: Svara på det här så fort du ser den, jag ber dig verkligen bryan.Vill verkligen få henne.

PPS: Skiit sköön blogg du bloggar verkligen om nyttiga och bra saker, jag läser den varje dag!

2009-10-22 @ 17:20:15

Tja Chris. Du säger att du verkligen är intresserad i henne men att du inte vill att hon ska veta det.
Släpp av brorsan, om du gillar henne låt hon få veta det!
Du säger att du inte har några problem att snacka med tjejer men just med henne så funkar det inte.
Haha, tro mig jag har känt precis likadant. Det brukar oftast vara så att den man gillar mest kan man har svårast med att prata. Det är inte så hela tiden men oftast. Man börjar försöka tänka hur hon tänker...Gillar hon mig, vad tycker hon om mig, vill hon ens prata med mig..Typ så börjar man tänka.
Lyssna på den här låten, han sjunger;
Jag har haft många konversationer med många tjejer, men för någon anledning kan jag inte prata med dig...
(I've had many conversations with many women, But for some reason I can't talk to you )

Men hörru, Chris..Släpp av, tänk inte för mycket. Kör bara liksom. När det rätta läget kommer, kanske efter skolan vad vet jag, snacka med henne då. Du säger att du inte vet hur du ska börja prata med henne, okej, det kan kännas stelt att bara börja snacka efter skolan från ingenstans men du kan sakta men säkert börja prata med henne. Lek dum på en rast, fråga typ om hon vet när man börjar lektionen. Nästa gång du ser henne kan du tacka henne för att hon sa när ni började lektionen. Haha, det handlar om kreativitet. När du hittar läget, hugg då!
Men som sagt, släpp av, tänk inte för mycket så kommer det att lösa sig. Och låt henne få veta att du diggar henne, det är ingen idé att du ska leka att du inte gillar henne för då slösar du din och hennes tid.

Shit, vilken novell jag skrev haha.
Hoppas du är nöjd med min svar!

Ha det bäst!

Kommentarer
» Jenny

ASSÅ OMG BRYAN JA BARA DÖÖR FÖR DIG DU E SOM CLARK KENT RÄDDAREN PÅ NÖDEN!!



ÄLSKAR DIG OCH DIN BLOGG BTW DU E KATT DU BORDE SÖKA SOM MODELL ELLER NÅT HAHA!

AJA HOPPAS CHRIS LYCKAS ATT FÅ TJEJEN OCH BRA SVAR DU GAV DR TILL HONOM HAHA!



AJA PUSS HEJ <333333



PS: CAPS LOCK OPSIII! :P

2009-10-23 // 20:48:38
» chris

tackar så mkt bryan, ska prova att följa ditt råd haha vad tung du e ''när börjar lektionen'' du e bäst! ska dra ett liknande exempel!



ha det najs!



2009-10-23 // 20:51:14
» Anonym

Hahaha fan va roligt om den där tjejen råkar vara en av läsarna:D skoja chris!! men lycka till.. de kommer och gå bra! men nu kommer en annan fråga, om en tjej tycker om en kille, hur ska hon gör för att få honom? ska hon göra samma sak som chris eller blir det fel från en tjejs sida?

2009-10-23 // 21:38:05
» Anonym

ah undrar samma sak som den sista kommentaren :)

bra svar till chris förrästen och hur gåre med linn?

2009-10-23 // 23:11:36
» Anonym

bryan du borde jobba som kärlekspsykolog eller nåt.. ditt svar ägde så hårt! ;)

2009-10-23 // 23:21:28
» Jaaaz

fortsätt med det här, det är roligt och läsa, intressant

2009-10-23 // 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback