Kärleksproblem


Det är så att jag precis avslutade ett samtal på telefon med min kompis.
För att komma till saken direkt så kan jag säga att min kompis är 1.70.
Han gillar långa tjejer, då menar vi tjejer som är typ 1.75.

Ända sen jag har känt honom har han haft problem med att bli tillsammans med någon.
Tjejer har sagt att dom gillar honom, men att dom föredrar längre killar.

Det verkar som att dom allra flesta vill att killen ska vara minst 5 cm längre än dom. Det räcker inte att vara jämnlång med tjejen. Och att killen är kortare finns liksom inte ens på kartan.

Jag har sagt till honom att börja på basket så att han kanske växer några cm till men han orkar inte börja på basket haha. Men ärligt talat, jag vet inte vad jag ska säga till honom när vi pratar om det...
Jag kanske har fel nu, rätta mig om jag har fel men det verkar som att tjejer vill känna sig små och omhändertagna i sin killes närhet. De vill att killen ska vara typ 5cm längre än de själva...

Ladies, help my friend please, haha!

Kommentarer
» Anonym

jag har vatt med killar som är lika långa som mig men såklart om jag skulle få välja min drömkille då skulle han minst få va 5 cm längre mig eftersom jag själv tycker är skit lång... är 172 cm...

2009-10-20 // 18:45:26
» Killen som vet en hel de

Bror lyssna.. de e skit snack vad tjejer vill ha! Jag menar visst dom har drömmar, det har vi killar också.. Jag vill också ha en tjej som är lika lång/ kortare än mig å ha grova höften, fin rund men fast rumpa med fina C bröst med mörk hår bla bla bla bla.. Ja du förstår listan är lång!

Men broshan kärlek kan du inte bestämma över.. när du blir kär då blir du kär!! Jag har själv sett tjejer som blir kära i killar som inte alls stämmer in på deras "dröm kille"... jag är själv typ 165.. haha jag vet jag e fan 1 meter lång :P men det hindrar inte mig från att skaffa tjejer.



Tjejer pratar, killar pratar, men kärlek väljer.

2009-10-20 // 18:51:41
» oh yeah

själv har jag bara varit tsm med en kille som är typ 1.90 och själv är jag 1.63 .. men det är bara en slump. visst är det "mysigare" om en kille är längre så man, som du sa, kan känna sig omhändertagen men om man ska sitta o leta efter en som är längre.. vafan, det är ju inte klokt..



Kärleken ska inte styras av sånna ytliga saker. Det är den där känslan som man får som ska vara i centrum!!

2009-10-20 // 19:03:04
» Anonym

hahah killen har rätt (killen som vet en hel del)

de e inte längden som bestämmer allt och han e inte kort 1.70 :O tänk på tjejer som är korta typ 1,60-1,65

1,70 e en perfekt längd för dem

2009-10-20 // 19:04:34
» oh yeah

själv har jag bara varit tsm med en kille som är typ 1.90 och själv är jag 1.63 .. men det är bara en slump. visst är det "mysigare" om en kille är längre så man, som du sa, kan känna sig omhändertagen men om man ska sitta o leta efter en som är längre.. vafan, det är ju inte klokt..



Kärleken ska inte styras av sånna ytliga saker. Det är den där känslan som man får som ska vara i centrum!!

2009-10-20 // 19:05:56
» vendelag

asså bryan detta är bullshiit visst vi tjejer tänker så ja sj är tsm med en kille som är lika lång som mig o vad är det för fel med de han kan oxå va skit kort de som räknas är hur mkt du gillar den perssonen o visst du gör det så ser du inget av dom små problemerna trust me !

2009-10-20 // 19:06:23
» Anonym

han ba 5 cm längre han ska vara MINST TIO CM LÄNGRE!!

2009-10-20 // 19:08:17
URL: http://theundergrounds.blogg.se/
» Anonym

du haar såååå rääätttt!! vi tjejer vill känna oss små och trygga i era famnar drf måste killen va längre o större. De så skönt när man kramar en längre kille man känner sig så liten och trygg liksom ingen kan komma i närheten av dig när du ligger i hans famn :D

2009-10-20 // 19:10:17
» *****

Jo, det e klart man vill ha en kille som e längre typ 5 cm. själv skulle jag vilja nån gång bli tsm med en kille som e lite längre än mig för själv e jag 1.81 och jag hittar aldrig en kille som e längre än mig så att jag kan kolla upp i hans fina ögon och så att han kan hålla om mig så jag känner mig trygg. det gör jag inte med de som e kortare än mig.

2009-10-20 // 19:24:18
» Kille

jag är 171 lång, och tycker också att tjejen ska vara kortare än killen. Det är inget måste, men jag tycker det. inget problem för mig, då jag föredrar 160-165 långa tjejer :P

2009-10-20 // 19:25:27
» ellis

ja e 1.73;)

2009-10-20 // 19:34:59
» Anonym

haha asså killen måste vara minst 20 cm. om tjejn är 160 ska killen vara 180, de så d ska va, sexigast så.

2009-10-20 // 20:15:09
» lydia

kollaaa han minst 5 cm, minst 15 cm

2009-10-20 // 20:16:09
» Eliszabet

Jag håller med en av kommentarerna, man kan inte bestämma över kärlek om de tjejr har synpukter på honom kan dom sitta och vänta på mr. right som i vissa fall inte ser ut som du hade tänkt dig. Men jag tycker att han ska tänka efter, vill han bli längre endast för tjejer liksom eller är han missnöjd över huvudtaget. För om han verkligen känner att det sätter press på livet (observera inte bara tjejer) så kan han ju ta såna där sprutor som hjälper hormonerna. Men annars ska han vara glad över hur han är och inte bekymmra sig om dumma tjejer.



/Eliszabet



KRAM

2009-10-20 // 20:47:37
URL: http://eliszabetmaryam.blogg.se/
» Shewa

lägg upp en bild på din kompis, hahah

2009-10-20 // 21:20:25
URL: http://sshewa.blogg.se/
» Anonym

aså jag är 170 och killar ska va längre spiik! min mamma är 155 typ och min pappa är 180 så alla tycker att de är skit sött, inklusive mej! jag önskar själv att jag va lika kort som henne.. men andledningen till att killar ska va längre är för att 1. de är snyggare, 2. de är mysigare och 3. TJEJER TÄNKER PÅ KLACKAR!

2009-10-20 // 21:33:43
» Anonym

Man blir inte längre av att spela basket! =)

2009-10-20 // 22:06:46
» Frida

Du har rätt, när man har en kille som är längre än vad man själv är så känner man sig liten och trygg. Alla människor har sin dröm-tjej/kille, men för mig vill jag att killen ska vara lite längre än jag själv, det är mysigast :) Men det är som det är, blir man kär, så blir man, då spelar inget annat någon roll. :)

2009-10-20 // 22:19:17
URL: http://somebodyswatchingme.blogg.se/
» Anonym

Hhahha det är klart att man vill att ens kille ska vara längre man vill inte kolla ner på sin kille eller hur ? HAHA=)

2009-10-20 // 22:20:04
» a

nej jag själv vill min kille ska vara längre när han kysser mig ska jag kunna upp på tå för att nå hans mjuka läppar jag ska kunna känna mig liten och trygg i hans farm

2009-10-20 // 22:27:33
URL: http://www.janeleo.devote.se
» :D

Hahaha fan va sööt!!! "killen som vet en hel del" haha skiit guullliiig!! MEN assåå... jag skulle inte bli intresserad av en kille som va kortare eller lika lång som jag överhuvudtaget... jag är inte så ytlig de är mer killens personlighet som får mig o liksom ja... Ni vet.. för vem fan vill ha en skiit sexig, snygg kille som är skiiit inuti? INGEN men assåå längden... det däär haha 10-15 cm längre är ett måstee! är 1.64 och 1,75 är nästan för kort såå hmm haha

2009-10-20 // 22:55:24
» :)

Självklart är det mysigt att ha en kille som är längre och större än en själv. Vissa föredrar långa killar, andra korta. Men är man kär så spelar inte längen någon större roll. Jag menar, jag skulle aldrig få för mig att dissa en helt underbar kille bara för att han är kortare än mig, och jag råkar gilla längre killar. Nä, säg till din kompis att det bara är att göra på! :) Visa personligheten så kommer det gå super.

2009-10-20 // 23:51:38
» Shorty

Meeen vrf vill han ha tjejer som e längre än sig själv om dem inte vill ha en kortkille? ja tror problemet är att HAN inte vill ha en tjej som e kortare en 1 70. ;)

2009-10-21 // 12:03:06
URL: http://sabouri.blogg.se/
» Anonym

Säg till din kompis att börja leta efter kortare tjejer. Det finns en massa korta söta tjejer som är typ 1.60, dom har säkert inga problem med att han är så kort.

2009-10-21 // 22:15:41
» Ania

Jag träffade en kille ett tag och han va typ 3 cm kortare än mig. Shit vad det störde mig!



Så du har rätt. De flesta tjejerna vill ha längre killar.

2009-10-23 // 00:59:36
URL: http://aniaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback