Kissie = Docka?

Jag spanar inte in hennes blogg så ofta, jag spanar inte in någons blogg ofta.
Jag bryr mig bara om min blogg.
Men idag så spanade jag in kissies blogg för det var ett tag sen jag var inne på hennes blogg.

Det första jag ser är en bild på hennes läppar..

Hur kan man i sån ung ålder håller på med operationer/botox!?
Asså hur tänker hon? Hon förstorar hennes läppar och bröst vid den här åldern..

Jag tycker synd om alla små flickor som läser hennes blogg.
De går säkert fram till sin Mamma och ba; Mamma, kissie har förstorat hennes läppar. Jag vill också förstora mina läppar Mamma, får jag det?

Tro mig om några år kommer hon att se ut som en docka!
Och det roliga är att hon vill se ut som en barbie..haha shit aså.

Gör som 1.254 andra personer, gå med i facebookgruppen - Hata Kissie



Kommentarer
» Sara

Natural is the best ;)



Hennes läppar är ju heeelt förstörda, det där ser inte alls snyggt ut :S eller snarare normalt..



Varför kan man inte vara nöjd m den man är för en gångs skull? Folk är så bra på att hitta brister och fel, sluta klaga och se på det ni redan har!



Att vi ens kan kliva upp ur sängen varje dag borde vara nog.. Att vi kan se, och höra.. Det är inte en självklarhet för många.. ;) Bok jag skrev, men men.. VIlle bara få det sagt..



PEACE



2009-10-09 // 18:00:43
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Sara

Natural is the best ;)



Hennes läppar är ju heeelt förstörda, det där ser inte alls snyggt ut :S eller snarare normalt..



Varför kan man inte vara nöjd m den man är för en gångs skull? Folk är så bra på att hitta brister och fel, sluta klaga och se på det ni redan har!



Att vi ens kan kliva upp ur sängen varje dag borde vara nog.. Att vi kan se, och höra.. Det är inte en självklarhet för många.. ;) Bok jag skrev, men men.. VIlle bara få det sagt..



PEACE



2009-10-09 // 18:00:44
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Anonym

aabbboow fett fuul hob ärr eyy såg du bögen me henne ja doog av garv näär ja sååg honooom hahahhaha

2009-10-09 // 19:43:12
» jos

Blev pres medlem! du har så rätt om henne!

2009-10-09 // 19:45:35
URL: http://iosefin.blogg.se/
» Anonym

herre gud det enda du gör är att prata om kissie! du är kääär i henne bryanboy!

2009-10-09 // 23:50:57
» Anonym

den innan mig kan suga kuk, heelt rätt bryan

2009-10-10 // 00:52:45
» ..

hejsan. vart hittar jag den där youtube grejen du gjorde om henne. den va tööööööööng alltså! den där låten om kissie orange o grejer, och sen dissarna och bevisen efter det där hon la upp på dig i hennes blogg att du hade skrivit. Vart hittar jag detta? MÅSTE SE DEN VA FETT TUNG! svara här eller skriv upp länken på din blogg, är du snäll

2009-10-12 // 00:57:11
» juliet

omg vad skarriga bilder akne barn!!!!!

2009-12-01 // 16:27:59
» robban

KISSIE SUG MIN BALLE DU ÄR OTROLIGT SLUT

2009-12-01 // 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback