Kissie Missie Kissie

Haha, asså jag lovar alla ser kissie förutom jag!



Här om dagen såg en kompis till mig Kissie, gissa vad han gjorde. Han kasta sin cola på kissie så hon blev alldeles blöt, okej det hn gjorde var överdriver, sånt skulle jag aldrig göra..Jag är ju trotsallt Mr.Do it for the ladies.

Och för ett tag sen såg en annan kompis till mig Kissie på tåget, gissa vad han gjorde då. Han skrek; Kissie du är så FUL!..Sånt skulle jag inte heller göra, ni som känner mig väl, mina nära och kära, mina läsare, ni vet att jag inte är en såndär kille...

Och nu var det en tjej som kommenterade att hon såg Kissie idag.


Varför ser alla Kissie förutom jaaaag!
Haha, Kissie var är du någonstans? Gömmer du dig från mig?

Jag har sett dig en gång men då vände du ryggen mot mig och gick mot andra hållet..

Men som sagt, Kissie..Vart håller du hus?
Jag skulle jätte gärna vilja träffa dig och snacka lite hahah.

Checkar in senare, peaace.

Kommentarer
» Anonym

haha visst jag tror nog ni passar varandra.. ;) eller kanske inte.......

2009-10-13 // 23:20:51
» Anonym

mannen, du får hitta nånting nytt, mr do it for the ladies är bow wows,vore tråkigt om bloggen blir större och du har nånting som är taget liksom.



keep it up,



2009-10-13 // 23:21:07
» Anonym

besatt?

2009-10-14 // 10:15:49
» J

Jag förstår inte denna obssesion kring kissie!? Hur orkar du lägga tid på att trycka ner någon så mycket? Jag tror att om du fortsätter att tjata om kissie så kommer du att förlora läsare :/

2009-10-14 // 10:21:52
» .

Denna jävla hysteri angående detta vidriga elände dom kallar Kissie, seriöst, ser jag de skrället så svär jag, jag ska spotta henne mitt i nyllet.

Hon kunde göra hela Sverige en tjänst och lägga ner sin jävla blogg och sluta upp med att ta plats, vill Sverige verkligen ha en "plastic-not so fantastic" brud till att skämmas över?!

2009-10-14 // 10:25:44
URL: http://oxazepam.blogg.se/
» Carro

jag såg henne på Village och hon va GRYMT ful i verkligheten oxo!!

2009-10-14 // 13:10:28
URL: http://carroolofsson.blogg.se/
» sasa

såg henne på grönan haha spotta henne i ansiktet

2009-10-14 // 13:29:40
» Susanna

Okej nu kan jag erkänna. Jag såg Kissie igår med Amir ute på stan. Medans Amir köpte sin ipod. Stog Kissie utanför med en kaffe-latte. Och stog där utanför och väntade jag gick förbi med min kille. Jag tänkte fråga efter autograf sen så hörde jag henne prata med några fans. Och sa att hon gjorde alla fjortisar bli blondiner eftersom hon uppfann blondinhåret. Jag blev så sur så att jag gick till henne och sa du har fy fan vad vidrig du är! Du skulle ha sett hennes ansikte hon blev rädd som fan. Hatar henne fula läppar!! :S



/ Turister från Arboga

2009-10-14 // 13:47:44
» Anonym

herre gud!

vad fan är det med dina vänner! man kastar fan inte en jävla cola på någon, omogna idioter. Varför ska man kalla någon ful?!

Är du så heart broken att hon dissa dig bryan!

Det enda då gör är att tjata hur ful kissie är men igenligen är du ju kär i henne du pratar om henne 24/7 dina kompisar messar/ringer dig varje gång dom ser henne? eeh besatt?

2009-10-14 // 15:34:28
» bläh tråååk blogg ju?

sååå omogen man får vara alltså, verkligen inget liv

2009-10-14 // 16:00:43
» Johanna (A)

Asso säg bara Bryan att du är kär i henne !

2009-10-14 // 16:20:19
» Marilyn

Haha besatt :P? Hon brukar vara i stan oftaa ;)

2009-10-14 // 17:16:32
URL: http://kungmarilyn.blogg.se/
» Anonym

INGEN FÅR BESÖKA KISSIES BLOGG DEN 14/10

DET ÄR KEDJEBREV BRYT INTE, SPRID!

2009-10-14 // 19:15:40
» Anonym

själv så är jag inte direkt ett fan av henne om man säger så, jag gillar henne inte alls. men dina vänner verkar ju inte vara kloka nånstans inte fan srkiker man till någon som man inte känner att den är ful på tunnelbanan eller kastar cola på personen? sjukt omoget. hur gamla är dina kompisar..? och jag ska säga dig börjar bli RIKTIGT, OBSERVERA RIKTIGT less på ditt konstanta tjat om kissie. JA VI FATTAR, du gillar henne inte. move on, gosh..

Annars din blogg är bra, fortsätt med din grej UTAN att klanka ner på andra så blir den bättre :)

2009-10-14 // 23:14:45
» VÄX UPP

Orka, väx upp nån gång snälla. Asså smååå barn!!!!

2009-10-15 // 00:14:45
URL: http://dusuger.blogg.se/
» -

Fridhemsplan donken fredag&lördag-kvällar. Sett henne där minst tre gånger.

2009-10-15 // 08:04:08
» sara kissieson

det verkar som du har en crush i lilla kissieimissie! Eller så kanske du är lite avundsjuk?Vi alla fattar du hatar kissie and what -so- ever. Är inget stort fan av henne heller MEN ge upp yougottobe eller mulattso be! Har du verkligen inget att prata om? kanske ska lägga ner din blogg istället. Kanske ska heta kissiestalker istället, för varje jävla inlägg du har handlar ju typ om henne LOL.

2009-10-15 // 17:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback