Klippning



Ska snart ta och klippa mig...Eller jag har ju inte så mycket hår haha så man kan säga att jag ska snagga mig..
Men ändå inte för jag kommer inte att klippa bort allt hår, jag kommer ha lite kvar.

Har inget för mig så varför inte klippa sig? haha.

Syrran åker tillbaka till London imorgon så hon ska ta och hjälpa mig med klippningen.

Såg att några kommenterade inlägget jag skrev tidigare om Chelsea - Liverpool.

Ni ska veta att Liverpool har ingen form just nu, Liverpool spelar inte som de brukar.
Men formen kommer förhoppningsvis snart. Jag tror laget har svårt att anpassa sig med spelet nu när Alonso är borta.

Chelsea var det bättre laget ingen snack om saken.. Torres såg man knappt på planen.. Drogba var däremot matchens lirare.

Checkar in igen efter jag har klippt mig!


Kommentarer
» Anonym

Din syster är vacker

2009-10-04 // 20:33:34
» b

bor du i rinkeby? :O

2009-10-04 // 21:02:54
» b

bor du i rinkeby? :O

2009-10-04 // 21:03:32
» Anonym

het het het & återigen het :p

2009-10-04 // 21:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback