Marques Houston

Marques Houston är tillbaka efter att ha varit borta från rampljuset ett tag.
Senast han släppte ett album var 2007.
Som sagt nu är han tillbaka med ett nytt album som släpps den 29 September.

Jag kommer att fixa albumet utan tvekan, alla vet att jag älskar RnB musik och MH är absolut en av mina favorit artister, han har fett najsa love songs.

Det här är hans senaste musikvideo...Skön låt med bra text...


Marques Houston's tidigare albums.


Tryck på play för att höra en av mina favorit låtar av MH.

Ni gillar väl också MH och hans musik?

Ha det bäst!


Kommentarer
» amanda

asså alla kommer att tröttna på din blogg du borde skriva om dina vardagar istället för musik! Ingen kmr kommentera då!

2009-10-02 // 21:35:55
» tamii

han är snygg o har en fin röst:)

2009-10-02 // 22:31:50
URL: http://jezzietami.blogg.se/
» Anonym

vad heter första låten? :)

2009-10-02 // 23:55:06
» Anonym

har faktiskt aldrig hört nån av hans låtar innan, men ha var verkligen bra! :) tack för tipset.

2009-10-03 // 09:07:49
» Anonym

bästa aritsten och snygg var han lite gammal nu:O

hahaha pumpa that girl och kolla vid så sööt:)

2009-10-03 // 10:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback