Musik hela dan, varje dag.

Klockan är redan tre :O
Tiden går snabbt när man inte är i skolan haha.

Jag har pumpat musik hela dagen!

Har lyssnat på allt från Rick Ross till Lil Wayne, Drake, Bow wow, Ja-Rule & T.I.!
Höjde volymen till max, satte på basen och njöt av mina sköna högtalare!



Jag hatar högtalare med dåligt ljud! Som jag brukar säga.. Bad sound kills music!

Är på galet bra humör idag, musiken får mig verkligen att må bra!
Jag har ju inte lyssnat på kärlekslåtar direkt, utan jag lyssnade på sköna rap låtar med tempo.




Syrran har lagat mat så jag ska ta och äta lite nu innan min träning.
Fett nice, jag har tidig träning idag, senare på kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Jag stannar nog hemma och spelar FIFA, ne, jag skoja haha! Eller, nej, jag skojja inte alls! Eller gjorde jag?

Haha, jag checkar in senare!

Puss på alla söööta läsare


Kommentarer
» Anonym

Är FIFA10 bra?

Jag tror att jag ska köpa den, men kan du skriva om hur den är och så jag vill veta om den lite.

2009-10-02 // 15:22:01
» M

vad heter låten , galet skön =)

2009-10-02 // 16:06:48
» Valli

Bryan vadååå skolka från skola för spela fifa10? vadå faan? jag tar dig från gatan fan

2009-10-02 // 16:16:32
» Everlinn

Smaklig Måltid

2009-10-02 // 19:42:09
URL: http://everlinn.blogg.se/
» Andreas

Håller med! Måste ha bra högtalare för att musiken ska bli bra!



Sitter själv med Genexx, 15 tums basar! Dunkar på fint ska jag säga! Man kan inte ha grejer ståendes i hyllan, no way!



take care!

2009-10-05 // 19:01:45
URL: http://wiiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback