Nice

Vad glad jag blev när jag läste alla kommentarer till Dagens Fråga!
Det var positiva, roliga och intressanta svar jag fick av er.
De flesta läser tydligen min blogg för att jag ser bra ut, för att jag skriver mycket om artister.

Stort tack till alla som kommenterade, det är bra för mig att veta varför ni gillar och läser min blogg.

mmm vad gott!

Som sagt, i det tidigare inlägget så skrev jag att jag skulle på träning och hoppades på många svar på Dagens Fråga när jag är tillbaka och det fick jag också. Mina läsare är bäst helt enkelt. Ni märker ju själva att bloggen blir roligare när ni kommenterar.. Man läser andras kommentarer och jämför de med andra..

Men anyway, jag kom hem från träningen för ett bra tag sen.
Jag var galet hungrig när jag kom hem, jag åt två tallrikar med Pasta.
Det gick väll bra på träningen men det var inte direkt det bästa vädret.

Jag ska ta och spela lite FIFA nu, jag har inte spelat det på två dagar fan!
Haha, det känns som att jag inte har spelat på en hel vecka, I just can live without it!!

Checkar in snart igen!!

Kommentarer
» Anonym

hej! Jag vet att du hatar kissie, har du sett hennes senaste? Om blondinbella? Du måste absolut läsa detta! vi måste få ner denna fule fanskap. Hon har gått för långt! plizz

2009-10-23 // 00:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback