Piercing

Jag kom precis hem från OK macken!
Jag köpte massor med goda saker och så hyrde en skräckis, jag skriver vad den heter i nästa inlägg haha.

Jag fick precis ett sms av Jonas, han vill utmana mig online på FIFA. Så jag ska ta och spela lite mot honom eftersom jag inte har spelat mot honom förut.. Det är ändå rätt tidigt för att se på film, tänker kolla på filmen om någon timme.

Hur som helst, när jag var på väg på OK macken så pratade jag med en tjejkompis i telefon. Det är så att hon har funderat på att pierca sig i läppen i ett bra tag nu men hon är lite rädd för att det ska göra ont.



Jag är väl fel person att prata med om det eftersom jag inte har någon piercing.
Visst, jag försökte säga till henne att det kanske känns likadant som när man gör hål i öronen men det tror hon inte på haha.

Så därför vill jag att ni som har piercing kommenterar.

Gör det ont att ta hål i läppen?

Hon vet inte om att jag har skrivit det här inlägget, jag tänker messa henne om en timme och skriva att hon ska checka in min blogg och läsa era kommentarer. Hon kommer bli fett med glad haha.

Tack till alla svar.

Kommentarer
» Shewa

runt läppen gör de absolut inte ont,de är värre att ta hål i öronen.

2009-10-11 // 18:14:19
URL: http://sshewa.blogg.se/
» Hilo & Minela

nej det gör inte ont ;)

2009-10-11 // 18:20:14
URL: http://afrikaner.blogg.se/
» Anonym

jag har piercing i läppen, det gjorde inte alls ont :)

2009-10-11 // 18:24:21
» duduw

asso det beror på personens hud typ det gör inte så ont men de klart man känner att nålen glider in men tänk att födda barn när du piercar dig.som jag alltid tänker. födda barn gör mer mer mer ONT . :) det kommer gå bra hoppas jag. det är bara att tänka aa jag klarar det :)( lycka till <3

2009-10-11 // 18:24:44
» j :)

nej det gör inte alls ont, gör ondare & göra hål i öronen haha. när ja gjorde min så märkte ja inte ens när piercingen åkte in i läppen. va bar aberedd på att den lär svullna upp andra dagen, enormt mycket!!

2009-10-11 // 18:31:46
» farre

hahaa not at all :)! vrf troru dom gör det snabbt? för att hon inte ska kunna känna något bara ett litet stick

2009-10-11 // 19:06:25
» Anonym

det känns inte ens , jag har gjort själv med en valig nål, tro mig det gör ondare att göra i öronen själv än i läppen själv ;)

2009-10-11 // 19:17:54
» Ord blir meningar

Mycket ondare i öronen än läppen :)

2009-10-11 // 19:50:31
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Anonym

det känns inte ens, ja gjorde själv med en skit stor nål, som sagt, det gör ondare att ta hål i öronen än läppen tycker ja :)

2009-10-11 // 20:10:17
» jos

Det gör inte ont förfan! Hoppas hon gör det:)

2009-10-12 // 00:13:02
URL: http://iosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback