Plugg

Hey på er alla sköna läsare!

Jag kom hem från skolan för ett tag sen.
Jag är galet trött, som vanligt. Jag orkade inte ens gå till skolan idag men vad kan man göra liksom.

Jag har prov imorgon så jag ska ta och sova i någon timme nu så hjärnan får vila lite..

När jag vaknar så ska jag plugga sen ska jag dra till träningen.
Grejjen är den att jag egentligen vill stanna hemma och plugga sönder men jag får inte missa kvällens träning, den är viktig.
Jag tänker plugga lite på vägen till träningen och på vägen hem.



Men det finns ett problem...Jag kan plugga hur mycket som helst, jag kommer ända att få ig på provet.
Haha, slösar egentilgen min tid på att plugga..Visst har jag dåligt självförtroende när det gäller skolan?

Haha, ne men jag ska försöka att tänka positivt.

Checkar in med ett till inlägg innan jag lägger mig!

Ha d!

Kommentarer
» Anonym

shit nej tänk INTE så! :O och börja aldrig plugga sista dan.. vad har du prov i?

2009-10-14 // 18:27:58
» Ord blir meningar

Tror inte du pluggar på rätt sätt bara, :)

2009-10-14 // 20:07:20
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback