Sean Kingston

Sen Sean Kingston kom ut med Beautiful Girls har jag diggat honom.

Han är en skön & positiv snubbe. Han har sköna låtar, låtar som jag faktiskt får mig att bli på bra humör.
Jag tänker bjuda på hans senaste låt/musikvideo.

Om du läser texten till låten märker du att han är tillsammans med en tjej, men att hon har gjort slut med honom.
Hon säger att han skulle se bättre ut om han var smalare.
Han sjunger att hon aldrig skulle ha lämnat honom och att hon ska älska honom för den han är.
Nu när han har lyckats och nu när han har $$$$$ så ser han hennes så kallade 'FACE DROP'.

Sayin' that I look better if I was thinner
Don't you know you shoulda love me for my inner...

Riktigt skön låt!
Jag har gått runt och sjungit refrägen hela dagen haha!


Kommentarer
» Anonym

Han har alltid haft fett med pengar, hans pappa är ju sångare det var ju därför Sean fick göra Beutiful Girl.

2009-10-21 // 00:21:11
» Anonym

Lite skumt att han sjunger att tjejen skall älska honom för hans inre inte dissa honom för han är tjock. Men han drömmer ju att han är framgångsrik och dessutom SMAL!

2009-10-21 // 00:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback