Snyggaste musikvideon

Pratade lite med Daivd, och vi kom fram till att det här inlägget ska handla om musikvideos.

Kommentera vilken musikvideo du tycker är snyggast just nu, kommentera med tex en youtube länk.

Och det som skiljer är just att här vill vi ha den snyggaste musikvideon, inte den bästa låten!

Som sagt inte bästa låten. Låten kan vara hur dålig, det är snyggaste musikvideon vi är ute efter.

Så välkommna in i värmen.
Posta den snyggaste videon med tex en youtube länk..

Min första nominering är...

Jag hade svårt att bestämma mig faktiskt, det var mellan denna musikvideo och sexy bitch..
Men till slut valde jag denna eftersom sexy bitch är lite fööör mycket. Den här musikvideon är perfekt enligt mig!

Och jag vet att det är musikvideon och inte själva låten det handlar om nu men jag diggar när John Legend sjunger: Heey girl... Heey girl....Heeey giiirl. Haha. Aja, håller du med mig om att det här är den snyggaste musikvideon just nu? Om inte så vet du vad du ska göra...Kommentera!

Ha det bäst!

Kommentarer
» Mono

jag tycker att drop it low - ester dean ft chris brown e den bästa videon just nu :) den e verkligen amazing

2009-10-05 // 17:42:28
» svara :D

skulle du kunna vara tillsammans med en 93:a ?

2009-10-05 // 18:23:06
» Anonym

jävligt djup - Runaway Love med Ludacris ft Mary J Blige( börjar typ gråta när jag ser)



jävligt sexig - plies ft T-pain - Shawty. Plies in the hood är ju sääxxi

2009-10-05 // 21:43:25
» Anonym

den va helt okej.. mm denplies ft T-pain - Shawty är verkligen bra.

2009-10-06 // 16:38:07
» Queen

http://www.youtube.com/watch?v=qv9VKKXwVxU TUNG!

2009-10-10 // 00:30:53
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback