Soft


Jag har softat hela dagen!

Just nu gör jag inte så mycket, jag sitter i rummet och lyssnar på musik som alltid.

Under dagen så har jag kollat på tv, snart ska jag se på matchen mellan Danmark och Sverige men jag är faktiskt inte helt 100 på att jag ska se på den. Jag tror faktiskt jag ska kolla på matchen mellan Portugal - Ungern.

Ikväll har jag någonting att göra! Jag måste ladda ner musik, jag har inte laddat ner musik på typ 4 veckor nu.
Jag ska ta och ladda ner de senaste låtarna och överföra de till min iPod. Som sagt, senast jag laddade ner musik var för typ 4 veckor sen så nu är det dags att ladda ner lite nya, heta och tunga låtar!

Jag tänker faktiskt börja ladda ner lite nu men jag checkar in senare ikväll!!

Ha det bäst!

Kommentarer
» aa

kan d någon bra hemsida med de senaste bra låtarna .. asså rnb o så

2009-10-10 // 20:57:16
» Anonym

hora bryan / mvh kissie

2009-10-10 // 21:43:57
» Anonym

skriv vilka låtar det blev sen

2009-10-10 // 23:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback