Söndag

Hey på er, fyfan vad dåligt väder det är!
Det är helt grått ute, jag menar verkligen det, helt grått!



Man blir ju lite trött av det här vädret, men det är ändå mysigt. Jag ligger i sängen och softar men ska resa mig upp nu för att jag ska hyra en film.

Det finns ju ingenting kul på tv, det är som sagt en tråkig Söndag, jag orkar inte göra någonting så det är ett perfekt tillfälle att hyra film och köpa lite gott att smaska i sig.

Jag funderar på att hyra en skräckis!
Jag tänker köpa läsk, godis, chips och pop-corn. Sen när det är dags att kolla på filmen så tänker jag krypa under täcket, släcka lampan och njuta av filmen. Men vem ska jag hålla i när jag blir rädd?

Haha.

Checkar in senare!!


Kommentarer
» <3.....

Du kan hålla i mig bby! :D <3.

2009-10-11 // 18:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback