Sov morgon

Vad skönt, har sovit ut mig helt!



Vaknade kvart över 11, nu ska jag äta fruskost innan jag drar till naturhistoriska museet.
Vi ska besöka museet med klassen, egentilgen orkar jag inte ens gå för det är så tråkigt men äh, kör bara haha.

Jag har ändå inget för mig, det är rätt tidigt så varför inte åka dit och få lite kunskap. Vi kommer ändå bara vara där i typ en och en halv timma.

När jag kommer hem så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, jag har i alla fall inte träning ikväll.

Nu ska jag käka, checkar in senare.

Ha d!


Kommentarer
» Anonym

du vakna inte kvart övr 12. du skrev ju inlägget typ halv tolv haha

2009-10-06 // 12:59:18
» Anonym

kan inte du skriva vem du tycker ska vinna idol jag tycker rabih jaber:)

2009-10-06 // 13:37:05
» Anonym

de står kvart över 11 ... hjääärn

2009-10-06 // 15:06:26
» Anonym

Hur gammal är du alltså vilken år är du född? och varför svarar du aldrig på kommenterar? tråkmåns

2009-10-06 // 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback