Tekniska fel

Som ni märkte så gick det inte att komma in på min blogg igår kväll.



Jag blev galet sur för jag kom hem från träningen och ville in på min blogg för att läsa alla kommentarer, men nej, det gick inte!

På första försöket blev jag fett misstänksam..Jag ba; vaa? varför funkar det inte?
Jag stängde fönstret och försökte igen, det gick inte...

Jag tänkte för mig själv...Har jag skrivit om något som man inte får skriva om? Är det därför blogg.se har spärrat min blogg? Haha, helt seriöst, jag trodde min blogg var spärrad.

Kevin gjorde det inte lättare för mig, han skrev till mig på msn att Kissie kanske har anmält min blogg för kränkningar eller något liknande haha. Så mycket som jag har mobbat henne i min blogg haha.

'Kissie, du vet att jag gillar dig'

Ne, men sen så bytte jag namn på msn till: Kommer någon in på min blogg?
Då svarade några och sa att det inte är fel på min blogg utan att blogg.se har tekniska fel!

En otrolig lättnad, för visst vill man inte att min blogg ska försvinna!!??

Ha det bäst!

Kommentarer
» Anonym

haha tönt

2009-10-13 // 16:13:31
» Anonym

Det var inte blogg.se som hade problem utan många andra hemsidor med ".se" hade också problem med servrarna. Så det var ganska många hemsidor som inte funkade i ungefär en halvtimme :-).

2009-10-13 // 16:27:23
» Anonym

hehe nej självklart vill vi inte att din blogg ska försvinna! :)

2009-10-13 // 16:37:08
» linea

HAHAHAH såg kissie idag haha tänkte direkt på dig ..

2009-10-13 // 20:41:03
» linea

HAHAHAH såg kissie idag haha tänkte direkt på dig ..

2009-10-13 // 20:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback