T.I.

Jag antar att alla som läser min blogg diggar T.I.!?

Jag har alltid diggat T.I. Hans låtar har oftast en mening.



Alla kanske inte vet att han sitter inne nu. T.I. har suttit inne sen i början av mars 2009, efter att ha blivit arresterad för olaga vapeninnehav den 13 oktober 2007. I filmen som ni kan se i det här inlägget så kommer ni att få veta varför han vapen i sitt hem.



Jag lyssnade på T.I. innan har kom ut med sin film ATL år 2006, det jag försöker säga är att vissa inte ens viste vem har var innan filmen kom ut.
Hur som helst så har jag bara lyssnat på honom för jag gillar hans låtar. Jag har aldrig läst fakta om honom, som tex. Hur hans barndom var, hur han kom in i musikbranschen osv.



Jag har nu suttit och kollat på den här videon, den är 41 minuter lång och handlar om T.I.'s liv, musik karriär, hans bäste vän som dog den 3 Maj 2006.

Jag kollade på hela videon och det kändes inte som att den var 41 minuter, tiden flög verkligen när jag kollade på den. Man brukar ju säga att när man har kul så går tiden alltid fort och det var nog därför jag tyckte att videon var kort, eftersom jag verkligen var intresserad och gillade den.

Jag var helt inne i videon, jag svarade när folk som skrev på msn. Satt och kollade på hela non-stop.

Nu när jag har sätt den så känns det som att jag känner T.I. haha, ne men jag har fått en annan bild av honom nu, jag respekterar han mycket mer nu och respekterar det han gör.

T.I. är en krigare, han är grym!



Videon är känslosam, då man får veta hur hans bäste vän dog osv.
Jag ska inte säga så mycket mer... Ni får kolla på den själv.



T.I. har suttit inne sen i början av Mars 2009, han fick alltså ett års fängelse straff så jag antar att han är fri igen någon gång i Mars 2010.

Kommentarer
» sara

RESPEKT T T.I ! har alltid tyckt att han har varit tung men nu diggar jag verkligen honom ännumer

2009-10-09 // 23:26:05
URL: http://oourliifees.blogg.se/
» Anonym

de gjorde också en sån fast lil wayne för några veckor sen typ den var mkt bättre lägg in den om du hittar den,

2009-10-10 // 10:28:04
» Anonym

2010 är T.I'S ÅR VAFAN! :D

2009-10-10 // 10:29:05
» emma

du påminner lite om han, aso utseendemässingt :)

2009-10-10 // 12:15:59
» H-Giirl

RESPEKT TILL TI BIG TIME, jag ser verkligen upp till TI och att han vill att barn inte ska hamna i samma spår som honom och försöker förbättra de, asså ord kan inte beskriva hur mkt han har gjort för barnen i ghettot

2009-10-10 // 14:13:24
» Natalie

man får en helt ny bild av T.I

2009-10-10 // 14:20:11
URL: http://nmt.blogg.se/
» hanna

T.I är så jälva min! gahahaaa

2009-10-10 // 15:28:22
URL: http://johannabrynger.blogg.se/
» Rezzie

Snyggast i världen efter Channing Tatum!

2009-10-10 // 16:17:08
URL: http://metrobloggen.se/RezzieW
» Alibi

You should watch T.I:s reality show, Road To Redemption, in MTV. It's about T.I. helping troubled teens. He wanted to do something good for those teen boys before he went to jail. This boys are gangbangers and livin the dangerous thug life. I recommend it. This reality show really shows how humble he is. If you dig him now, you'll learn to dig him more after this.



I give you credd for your blog, you're a true G.

I give you respect also, for bringin up diffrent topics what goes around the world. Good mayne!!!

Peace out and keep up the good work.

2009-10-10 // 19:16:03
» Anonym

t.i assåå har gillat han sen ja venne näär på guud han e tuung..oo vackeer o allt...ahhh ja kan inte sluta lee när ja ser nån på bil dpå´honooom..

2009-10-11 // 13:24:37
» Anonym

t.i mitt hjärtaaa

2009-10-11 // 14:00:04
» farre

T.i ÄR DEN HETASTE niggan som finns:)!

2009-10-11 // 14:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback