Till läsarna

Hey på er världens bästa läsare! (ibland)

Jag vet vad ni tänker; Vadå ibland?
Haha, jag tänker förklara det senare.



Hur som helst, eftersom blogg.se hade tekniska fel igår kväll så kunde jag inte läsa alla kommentarer som ni skrev på förrförra inlägget!

Jag kom hem från skolan för ett bra tag sen och läste kommentarerna, det var jätte många som kommenterade.
KUL :)

Men anyway, nu vet jag hur och varför några av er läser och följer min blogg.
Vissa av er hade jätte roliga skäl till hur ni hittade min blogg.

Vissa fick reda på min blogg genom mitt utseende, som tex.
min kompis tyckte att du va katt, hon hade sett dej nånstans tror jag eller nåt. har ingen aning om hur hon hittade hit men hon sa att jag va tvungen att se hur katt du va :p

eller, läs den här haha.

mitt är riktigt sjukt haha men iaf, sökte mulatt på google och såg din bild o ba fan va snygg han är och när jag klicka på bilden kom även blogg grejen upp och såg din blogg länk o klickade in och från den dagen har jag inte slutat läsa din blogg :D haha !!

Haha, det var roligt att läsa kommentarerna. Nu vet jag hur de flesta har hittat till min blogg.



Nu ska jag förklara varför jag skrev att ni är världens bästa läsare (ibland).
Jag skrev (ibland) för att jag tycker ni är tråkiga när ni inte kommenterar mina inlägg.

Kolla själv hur många kommentarer jag fick i förrförra inlägget! 60 stycken!
Varför kan ni inte alltid vara så? Måste jag alltid fråga er något för att ni ska kommentera?

Kom igen nu alla läsare...Flera kommentarer, det blir roligare för mig att blogga när jag läser era kommentarer..Det blir ju najsare för er också, att läsa vad andra har kommenterat..


Aja, tack till alla som svarade hur ni hittade min blogg!!

Ha det bäst xD


Kommentarer
» Anonym

haha pingvinerna får mig att tänka på hur kallt det var ute idag! det snöregnade till och med :O

2009-10-13 // 16:40:20
» puss

du är grymt snygg!

2009-10-13 // 16:51:20
» Anonym

jag hittade din blogg i skolan,någon hade kluddrat det på en bänk ! :)))))))))

2009-10-13 // 18:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback