Trött som fan

Go'kväll på er alla söta o sköna läsare!

Fyfan asså, jag spelade precis FIFA och jag spelade mot en fett jobbig kille som tacklade hela tiden.
Jag ville avbryta matchen men då skulle det räknas som en förlust och det vill jag ju inte.

Men anyway, vad har ni gjort idag då? Det är som sagt en Söndag men det har i alla fall varit fint väder idag..
Jag har bara slappat hemma som alltid haha, ne men när vintern börjar närma sig så blir jag en hemma människa...Det är skönt att ta det lugnt hemma.



Nu tänker jag ta och ladda ner lite låtar, det var ett tag sen jag gjorde det faktiskt.
Jag måste också lägga in 5 nya låtar i musikspelaren som jag har på bloggen!
Sen så tänker jag lägga upp Mulattobee Showen DEL 4 haha.

Jag checkar in senare, ha det bra så länge!


Kommentarer
» Liisi

man ser dina två finnar där så ta bort den bilden längst ner :)

2009-10-19 // 00:52:37
» Liisi

man ser dina två finnar där så ta bort den bilden längst ner :)

2009-10-19 // 00:52:47
» http://johannaprasad.blogg.se

haha men vafan :o

2009-10-19 // 14:00:07
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
» Anonym

Hahahaha Liisi jag vet var du har två finnar nån stans

2009-10-19 // 16:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback