Tröttis

Jag tror inte någon är lika trött som mig.


Det har varit en lång dag i skolan men äntligen är jag hemma!
Visst kan man vara trött men tro mig jag är överdrivet trött, det är konstigt för att jag var jätte pigg på morgonen men efter lunchen började jag känna mig lite trött faktiskt.

Men det är ju Måndag så det kanske är därför man känner sig lite extra seg!

Som sagt, det har varit en lång dag i skolan men det har också varit en kaos dag i skolan.

Det var så att vi testade studentmössor och lite annat.



Allt gick bra tills man fick reda på att någon hade blivit av med sin väska.

Det var nämligen så att  en av de som kom till vår skola för att låta oss testa studentmössorna och så blev av med sin väska, någon hade tydligen tagit den från henne utan att hon märkte det.
Men inte nog med det, även en av deras laptop blev stulen.
Jag fick höra att de fick tag i laptopen till slut men det är ändå synd om henne eftersom hon inte har fått tillbaka sin väska.

Efter ett tag så kom polisen till skolan.

Det är synd att sånt händer.
Det finns faktiskt inte så mycket att säga om det, de flesta antar jag förstår att det är sjukt att sånt händer men det är inte så mycket man kan göra åt saken..
Vissa måste bara sätta sina händer på allt de ser.

Ha det bäst!

Kommentarer
» Anonym

löt är en importskola, vad förväntar man sig ?

2009-10-12 // 17:01:30
» Anonym

Jävla tattarungar aså ...

2009-10-12 // 17:32:38
» Ord blir meningar

folk baxar i alla skolor ,tyvär

2009-10-12 // 18:00:29
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback