Will Smith

Vad tänker ni på när jag säger Will Smith?
Jag tänker i alla fall på en galet skön kille!
Men det vissa inte tänker på är att han är en levande legend.

Han har vunnit så många priser som skådespelare och som film direktör.
Will har ju till och med varit rappare.
Haha, shit aså. Den här låten väcker minnen.
Kommer ihåg när jag var liten och den här alltid kom på tv.
Jag började alltid hoppa & skutta runt i vardagsrummet haha.
Diggade verkligen den låten och gör det fortfarande, jag blir glad av den :D
Och sen försökte jag göra som dansarna gör i minut 3:18.

Var tvungen att göra ett inlägg om honom efter jag alltid har gillat honom.
Han är bäst, haha. Jag älskar att kolla på Fresh Prince.
Han är bara för rolig, han är verkligen en begåvad skådespelare och människa.

I tex Fresh Prince så är han en riktig skojare!
Men i vissa filmer har han en helt annan roll då han ska vara allvarlig.
Ta tex Seven Pounds. Jämför den Will Smith med tex Will Smith från Fresh Prince..
Det är två olika Will.

Jag gillar även hans filmer, han har ett par stycken och de jag gillar mest är:



The list goes on...
Tro mig det är mera filmer jag gillar.

När vi snackar om artister som Bow Wow, Romeo, Chris Brown,
så ser alla dom upp till Will.
De säger de att de vill bli som Will, alla vill bli the next Will Smith.

Will Smith är absolut en idol & en förebild för mig.
Allt om honom är positivt, man hör aldrig något dåligt om honom.
Will Smit är helt enkelt tvär skön!

Jag diggar Will grooovt mycket, gör inte du??

Kommentarer
» sabrin

Han är bäst!!

Jag älskar honom verkligen

2009-10-30 // 23:37:34
URL: http://sabrinslife.blogg.se/
» Anonym

will smith är den ABSOULT BÄSTA skådespelaren, han är en förebild

2009-10-30 // 23:40:07
» Anonym

wooooooooooohooooooooooooo :d DRIV EJ ASÅ, HAN ÄR FAVOORIIIIIIIIIITEN!!! XD

2009-10-31 // 00:39:10
» C

äääääääääälskar Will smith ända sen fresh prince börja ;)

2009-10-31 // 01:23:02
» gabriella

will smith e störtskön, finns ingen som honom!

2009-10-31 // 10:04:12
» kawtar katt

JAG ÄLSKAR WILL SMITH! HAN ÄR BARA BÄÄÄÄÄST

2009-10-31 // 11:33:17
» Anonym

ooh will smith is ma hubby!

2009-10-31 // 14:20:31
» be

han galet tung

2009-10-31 // 15:00:36
URL: http://berrin.blogg.se/
» jané

han är skön snubbe alltså, älskar honom och hans humör! (:

Kram

2009-10-31 // 17:07:40
URL: http://janeleo.devote.se
» M

Ni är sjukt lika på den bilden under videoklippet!!!!!!!

2009-12-17 // 13:33:51
URL: http://montis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback