yeaah



Nu har jag slappat vid datorn ett bra tag. Jag har lyssnat på musik, som jag alltid gör när jag sitter vid datorn. Sen så har jag varit inne på facebook lite grann.
Jag fick ett sms av Nebben för ett tag sen, han vill utmana mig på FIFA10 så jag tänkte;
varför inte?

Fan vilken seg Fredag haha, men det är inget jag kan göra åt saken, jag vill jätte gärna gå på bio eller göra något annat kul men som sagt det är bäst att stanna hemma och vila inför den viktiga matchen imorgon.

Jag bytte precis mobil, jag orkade inte med den mobilen jag fick av min syrra. Visst, den var najs men jag blev aldrig riktigt van med den som jag trodde att jag skulle bli. Jag är så van med att använda Sony Ericsson mobiler.
Som sagt, det känns riktigt skönt att ha tillbaka min Sony Ericsson.

Nu ska jag ta och spela FIFA med Nebben, jag checkar in senare.

Asså nej, jag märkte precis att jag aldrig stängde av mitt PS3 innan jag drog till träningen..Den har varit på i typ 6 timmar nu :S Det där är vad jag kallar knaaaaaz..

Ha d!

Kommentarer
» Anonym

gick det och spärra nr som du frågade förut ? alltså så nrt inte kan smsa osv?

2009-10-02 // 23:54:51
URL: http://evinshirin.devote.se
» Anonym

Du är jättesöt nu, när du inte gör de där playerposerna.. nu ser du sådär oskyldig ut haha skitsöt

2009-10-03 // 00:03:59
» solange

asså straight up ska vara ärlig!

din blogg börjar bli tråkig! vad hände med allt

GOOD WORKIN!

2009-10-03 // 00:32:41
» Lorraine

bryan vad har hänt med dig..!? du bloggar inte lika mycket som du gjiorde förr, okej jag vet att du har skola o.s.v

Men snälla kan du försöka göra fler inlägg!



ha det bäst!

2009-10-03 // 00:49:22
» Anonym

jag hoppas att du svarar på den här frågan.

om du skulle ha en tjej me former, och långt hår, söt ansikte(som mig haha!) och hon inte kunde ta hem dig skulle det vara en problem? jag menar det finns många tjejer som inte kan ta hem killar.

du är het, dig vill man träffa :)

2009-10-03 // 11:50:46
» Anonym

Hallå ni som säger att han ska göra fler inlägg!

Lyssna han spelar fotbll och han kan bli något, han bloggar när han har tid!

Det är bara att slösa tiden på bloggen han tar inte bloggen seriöst.

Han satsar på fotboll: Han är talang på fotboll,han har en familj som älskar honom & han är smart och gör det han ska göra.

Så bloggen är bara tidsfördriv inget han ska göra helatiden.

Så tänk på det ni som säger: Bryan din blogg börjar bli tråkig, upptadera mer!

2009-10-03 // 14:21:23
» Anonym

Damn!

2009-10-03 // 15:27:49
URL: http://www.janeleo.devote.se
» jané

damn, du var inte ful direkt ;d

2009-10-03 // 15:28:06
URL: http://janeleo.devote.se
» Emre o Jonas

Visst är den nya fifa tuuung? Typ första gången ja gillar någon fifa. Men pro är så klart bättre:)..

2009-10-04 // 12:50:14
URL: http://forortsgrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback