YES

Yeaaah Chelsea förlorade mot Aston Villa med 2-1.

Sen klockan ett har jag legat på soffan i vardagsrummet och kollat på fotboll.
Fan vad skönt att Chelsea förlorade haha, snart ska jag se på matchen mellan Sunderland och Liverpool.

Sunderland ska man absolut inte underskatta, de spelade var nära att vinna över United senast men matchen slutade 2-2.

Jag är jätte trött och känner mig fett med seg. Jag la mig fett sent igår.
Idag ska jag slappa hela dagen, tänker bara ta det lungt hemma.
Jag tänker Spela FIFA och kolla på fotboll hela dagen.



Men anyway, nu ska jag göra mig redo för Liverpool matchen!
YEEESS! äntligent får BABEL chansen från START!! Det var ju på tiden haha.



Jag checkar in med DAGENS FRÅGA snart.

Ha det bra så länge!


Kommentarer
» Helena

skön blogg :)

2009-10-17 // 16:49:39
URL: http://misshelly.blogg.se/
» Anonym

är du en player?

2009-10-17 // 18:30:28
» Julia

chelsea skulle ha vunnit :)

2009-10-18 // 15:35:22
URL: http://bitchesandhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback