Yuuup

Snackade precis i telefon med my bradha from anotha madha, Marvin.

Nu har han också köpt en PS3, tyvärr så har han inte FIFA än men han tänker köpa det imorgon. Vi kommer att flippa online 24/7 haha.
Välkommen till klubben i förskott bror haha!

Hur som helst, jag kollade klart på filmen för någon timma sen, den var gaalet bra men läskig haha.
Jag åt knappast upp det jag köpte, tro mig fast än jag försökte äta så gick det inte, filmen var för läskig!
Jag rekomenderar den filmen till alla som gillar skräckisar, den var jätte bra!

Ska snart ta en dusch men innan det så ska jag fixa och trixa lite med mitt PS3.
Jag tänker överföra lite bilder, lite låtar & filmer.

P.S. V jag vet att du brinner haha, kasta ditt 360 och fixa ett PS3 snabbt!

Din Tjejs Favoritbloggare!


Kommentarer
» Anonym

360 som gäller brorr.

2009-10-12 // 06:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback