090929



Goddag på er alla!
Jag bjuder på en sköön låt till det här inlägget :)

Om du har svårt att lyssna på musik samtidigt som du läser, så råder jag dig att läsa klart inlägget innan du trycker på play för det är rätt mycket att läsa om..Eller, mycket o mycket..det är rätt lite faktiskt haha.
 


Ännu en lång dag i skolan men jag antar att det är något jag får vänja mig med.

Min dag har varit finfin, men det finns två saker jag vill ta upp eller kanske tre till och med.

Det första jag vill ta upp är att min kompis hittade en fem hundra lapp på väg till skolan imorse!
Haha snacka om tur eller hur? Han blev fett med glad, det första han sa till mig var att han nu kan köpa FIFA10 som släpps i butikerna 1 Oktober.. Haha snacka om tur..

Det andra jag vill ta upp är att MAX SERVICE suger.. Jag snackar inte om BK eller Donken... Jag snackar om MAX.
När vi hade lunch idag så tänkte jag och några till äta på Max men gissa vad som hindrade oss från att äta..
De hade tydligen inga pomes.. Så vi började tjafsa lite eftersom en av oss redan hade betalat för sin meny och hon i kassan sa inte att pomes var slut, hon kom fram till kassan med lökringar istället för pomes..
Sen så blev det strul, max ville inte ge tillbaka pengarna osv.. Tills slut så orkade vi inte stå där och tjafsa längre så vi åt på ett annat ställe..
Fuck Max, man måste alltid vänta i en timme för att få sin mat, deras service är sääämst!

Och det tredje jag ville säga är att vi åkte ur skol-dm. Vi ställde inte upp med bästa laget direkt men men, vi får satsa på skol-sm istället!

Checkar in senare.

PUSSEN


Kommentarer
» Isabelle Alexandersson

Aldrig att det är du som sjunger? :O Trodde bara det fanns sådana röster i USA. Vafan gör du på en blogg? Du ska ju ut i världen och sjunga. Jävlar vilken röst asså!! Du är mitt nya fan!!

2010-05-10 // 00:28:14
URL: http://sexualkunskapmedisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback