090912

Vart ska jag börja..?

Jag kom hem för ett tag sen, nu sitter jag med pappa och kollar på fotbollsmatchen mellan Manchester City & Arsenal. Det är halvlek nu så därför passar jag på att skriva lite på bloggen.
Arsenal ligger under med 1 - 0 haha, yeeees! Extra kul eftersom pappa är Arsenal fan!



Efter den här matchen så spelas en till bra match mellan Manchester United och Tottenham.
Hoppas på att Tottenham vinner och att Lennon springer sönder Evra på kanten haha.



Nu ska jag gå till köket och kolla om jag hittar något gott att käka!
Innan jag drar så kan jag passa på att säga att Liverpool leder mot Burnley med 2 - 0.



Glöm inte checka in bloggen senare.
Peeace


Kommentarer
» Anonym

Asså, jag måste bara fråga en sak! Vi har en gemensam bekant och hon tycker du har jävligt bra självförtroende och alltid har massa tjejer på G.. Hur kommer det då sig att du är singel? Är ingen tillräckligt bra för dig?

2009-09-12 // 18:05:49
URL: http://fortunaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback