89.000

Jag chattade precis med min kompis Asho.
Jag och Asho har haft business på G sen jag startade min blogg haha.

Hur som helst Asho såg att jag hade fixat en besöksräknare på min blogg.

Som sagt den börjar ju räkna om från 0 men som jag skrev i ett tidigare inlägg så trodde jag att det hade varit runt 30.000 på besöksräknaren om jag hade haft den från första dagen jag började blogga.
Men jag hade heeelt fel haha. Asho har koll på hur många besökare jag har haft sen jag började blogga och det är 89.600!! Så om jag hade fixat en besöksräknare från första början så hade det inte varit runt 200 som det står nu utan 89.000...

Det är galet mycket, jag trodde aldrig att min blogg skulle bli så stor.


Tack till alla söta och sköna läsare som läser och följer min blogg varje dag!
Större tack till er som kommenterar mina inlägg, inte bara de inläggen då jag ställer er frågor utan alla inlägg!
Tack.
Kärlek o Respekt



Kommentarer
» Anonym

haha han drev med dig bara du har 900 ngt besökare

2009-09-09 // 23:55:07
» Ord blir meningar

shiat d nästan 90tusen personer.. typ lika många som på en mj konsert, fett cooolt ;)

2009-09-10 // 07:00:26
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback