9/11

Vi alla är medvetna om vad som hände för exakt 8 år sen.

Jag var 9 år och jag kommer ihåg att jag satt hemma i vardagsrummet med familjen, när vi sedan bläddrade runt kanalerna så såg vi att CNN sände nyheter direkt från New York.
Hela världen blev chockade.
Ingen kunde tro sina ögon, hur kunde det vara sant? vad vare som som låg bakom det?
När första planet körde in på ett av tornen så trodde man att det var en olycka men när andra körde in i andra tornet så viste man att det var något som inte stämde.

Det var galet sorligt fan, till och med min mamma fick tårar..
Jag kommer ihåg det som igår, 11 September 2001, fyfan vad tiden går snabbt.. 8 år sen...

Så jävla synd asså...
RIP till alla som omkom.


Kommentarer
» ;)

Du borde se en dokumentär som heter "zeitgeist". Den är lite seg dom första 40 minutrarna men det som kommer efter är FETT intressant. Det kommer verkligen ändra din syn på hur du tror att världen fungerar. Googla zeitgeist så finns den o titta på direkt.

2009-09-12 // 03:04:24
» linsen14

OMG..rip alla som dog !!

2009-09-12 // 08:37:12
» mia

snälla get over it folk dör varje dag fan sen ska vi ha tyst minut för amerikanerna varje fucking år. Ja det var synd det som hände men snälla bara för att det gäller white people så ska det minnas för evigt samma sak med jävla förintelsen! Är ingen hater men det blir to much!

2009-09-12 // 12:41:23
» annika

va är de för tatuering du har på halsen?:) du passade väldigt bra i de!



r.i.p:/

2009-09-12 // 17:36:42
URL: http://annikamellgren.blogg.se/
» Jessf90

I'll never forget that day. It was our generation's Pear Harbor.

2009-09-12 // 20:00:13
» Tamara

Ja, det är jätte hemskt det som hände, men det var för 8 år sen och det hände inte här i Sverige. Okej att alla USA:are sörjer, men inte hela världen. Det är typiskt att så fort det är något hemskt som händer i USA så uppmärksammas det så jväla mycket! Det känns som om alla bara är rädda för USA.

Den 11 september kommer alltid betyda något speciellt för mig men på grund av det som hände i Chile för 36 år sen!

2009-09-13 // 01:04:25
» Anonym

USA:are HAHA, hur dum får man bli?

2009-09-14 // 16:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback