BLIR IRRITERAD

Är det bara jag som blir irriterad när jag blir taggad på de här löjliga "top fans" bilderna?



Asså varje fuckin dag blir jag taggad av olika personer...
Okej, det kanske var lite kul i början men det börjar bli överdrivet nu, varje dag måste jag ta bort taggen på mig.

Och det roliga med det där är att det bara är falska siffror!
Jag spanar typ aldrig in andra på facebook, ända gången jag gör det är när jag ska skriva något till en viss person.. så om det står att jag har checkat in dig 10 gånger på facebook så stämmer det inte haha.

Aja, meningen med det här inlägget är att jag blir irriterad när jag blir taggad på de där bilderna..
Är jag ensam om det???


Kommentarer
» mmmmmmm

jaaaa du ee ensam om dt , asså du spelar föör mkt !!! , du kollar aldri in andra för du ee fär "bra" för dt eller vaaad ???

2009-09-12 // 21:06:36
» Anonym

jag håller med dig bryan hahaah. kan man inte fixa inställningarna så att ingen kan tagga en utan tillåtelse ?

2009-09-12 // 21:14:30
» S.

du e inte ensam om dt gubben, thats dead annoying!

2009-09-12 // 21:35:33
» Anonym

Hahah, de e skiit jobbigt. Speciellt när det står blablabla har kommenterat en bild av dig. Man bah OCH -.-

Jag orkar nte ens ta bort mina taggar... -.-'

2009-09-12 // 23:14:32
» kawtar

haah neej du är inte ensam om det, fucking top fans jag vet inte vad. okay om du bara blev taggad sådär men alla kommenterar som om det vore msn.. -.-

2009-09-13 // 02:26:26
URL: http://kawtaars.blogg.se/
» Anonym

nej de fett irriterande, håller helt med

2009-09-13 // 09:59:40
URL: http://ilnas.blogg.se/
» Anonym

SNAKKA OMLUUFT BREE!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-13 // 11:44:23
» Anonym

men asså den mäter inte hur många gånger man besökt sidan de mäter den som mest kommenterat/taggat/gillat nånting på den sidan.

de står så när man ska göra en fancheck.

2009-09-13 // 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback