Blogg design + Annonser

Hej på er alla sköna läsare!

Jag vet att hälften av er alla som läser min blogg också har en blogg!

Jag behöver eran hjälp, jag undrar om någon av er vet någon bra sida med annonser som man kan tjäna pengar på. Helst vill jag ha en sida som ger betalt bara någon går in på min blogg dvs. Varje gång någon går in på min blogg får jag betlat. Vet du någon sida så kommentera är du snäll.



Sen så är det så att jag tycker att det är dags för en ny blogg design!
Är du bra på att designa bloggar? Fin stil, bakrund, header osv? Är du bra på det så hör gärna av dig till mig på facebook eller msn!

Det vore jätte bussigt om någon kunde häljpa mig ändra designen på min blogg!

Kärlek o Respekt till er alla söta och skööna läsare !!

Ha det bäst!

Kommentarer
» Anonym

Här är en sida där man kan tjäna pengar genom sin blogg.:D wwww.frossle.com

2009-09-24 // 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback