Chris Brown Talar ut

Som ni märkte så skrev jag inget inlägg igår kväll, jag hade träning och när jag kom hem sent på kvällen så kollade på alla 5 delar när Chris Brown gästade Larry King tillsammans med sin Mamma och sin advokat.

Det har varit väldigt tyst om Chris Brown, inga intervjuer, ingen ny musik video.. Ja, väldigt tyst.
Tryck på play för att höra honom tala ut för första gången efter händelsen.

Del 1

Del 2

Del 3

Del 4

Del 5



Som ni såg så var han och hans mamma väldigt ledsna, han ångrar sig grovt. Hoppas nu att alla hans fans kan förlåta honom och försöka glömma bort det som hände. Fett synd att han och Rihanna inte får ha någon kontakt alls på 5 år.
Har du åsikter så kommentera gärna.


Kommentarer
» Anonym

taaack för alla videos brayeen :D

2009-09-04 // 15:25:02
» linn

my baaaby :(<3 jag tycker helt klart man ska förlåta han man ser på han hur mycket han ångrar sig, han är en människa och alla människor förtjänar en andra chans. Kommer alltid va hans number one fan! :)<3

2009-09-04 // 15:46:46
» andrea

hate him !

2009-09-04 // 16:34:55
» nadine

neeeej, han förtjänar sitt straff & borde fan få ännu mer. varför kommer han till larry king om han ändå inte ska svara på dom viktigaste frågorna? och "i was like...wow" duger inte som svar. jävla åsna han är!

2009-09-04 // 16:38:30
» FFF

fuck you ,du,han ångrar sig o han förtjänar en andra chans,, han e bässsst :)

2009-09-04 // 17:01:24
» Anonym

håller med nadine däruppe, han borde få hårdare straff. det är aldrig okey att slå tjejer och det var inte som att han slog henne liite heller, hon var ju fan helt bruised up. bryr mig inte att han ångrar sig, han skulle lugnt kunna göra om det på en annan tjej. once a womanbeater, always a womanbeater, punkt slut!

2009-09-04 // 17:22:36
» Anonym

Chriiiiisss browwwwwwwwwwwwwwwwwwwwn <3

2009-09-04 // 17:34:25
» Anonym

it was like woooww

2009-09-04 // 19:17:21
» Anonym

once a womanbeater, always a womanbeater ,,,, sluta lyssna på oprah shit

2009-09-04 // 19:18:46
» Anonym

man kan se att han ångra sig alla förstjänar en andra chans hallå det är chris brown:)

2009-09-04 // 22:07:03
» Anonym

jag blev chockad när jag hörde det första gången jag tycker synd om båda men jag är fortfarande ett fan av chris brown

2009-09-04 // 22:08:57
» Anonym

okej man ska inte slå nån kvinna men man kan se på chris att han har ångrat chris brown<3

2009-09-04 // 22:11:07
» Julia

Tycker det är bra av honom att han gjort en intervju om incidenten och faktiskt bett om förlåtelse. Jag tror att de flesta kan förlåta honom, men kommer aldrig glömma. Jag har varit ett Chris Brown fan since day one, men jag tycker han förtjänar att bli straffad. Som folk säger, han är precis som vi vanliga människor, och ja då ska han skraffas som oss. Jag kan fortfarande inte fatta att det han gjort är gjort. När jag lyssnar på låtar som run it, say goodbye och who´s that girl kan jag inte förstå att det faktiskt är samma kille som la sina händer på en kvinna.

2009-09-04 // 22:32:21
» Anonym

när ska du ha frågestund igen

2009-09-04 // 22:35:38
» Djamila

HAHAHAH IN MED SKITUNGEN I FÄNGELSE ASSO !!

Riktig dt unge chris brown, man ska inte behandla folk sådär. Seriöst om det skulle varit någon annan än han som gjort det mot Rihanna skulle han få sitta fin fint i fängelse utan ett enda ord om saken. Så sluta wina han kan ju ta sitt straff o va tyst. De e vad jag tycker :) Speciellt han som påstår att han ska vara en sån bra förebild o shit.

2009-09-05 // 20:05:57
URL: http://djamila.devote.se
» Christoffer

Vad hjälper det om han ber om ursäkt? Han har slagit en kvinna som inte ha samma fysiska förmåga att försvara sig. Jag tycker han har fått ett aldelles för milt straff, han borde få ett långt fängelsestraff för det. Om han inte kunde behärska sig då vad säger att han skall kunna behärska sig i framtida diskussioner. Såg upp till honom en gång i tiden men nu ser jag bara ner på honom och har insett vilken patetisk och feg liten skit han faktiskt är.

2009-09-05 // 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback