College Boyys !

Romeo och hans lillebror har skapat en ny grupp som heter College Boys, förut hade de en annan grupp som hette Rich Boys fast de la ner den gruppen för länge sen tror jag.



Nu har de som sagt startat en ny grupp College Boyys, alla i gruppen går på College därför heter gruppen just College Boyys.

Det här är deras första låt, den heter Footwork!
Det är många som säger att de försöker vara som New Boyz och att de härmar de med både klädstilen och musikstilen... Visst är det så, det var det första jag tänkte på när jag såg videon, jag ba... what tha fuck? De försöker ju vara som New Boyz..

Men hur som helst så diggar jag ändå den här låten som College Boyz har gjort, den är tung...
Vi får se om de kommer med flera tunga låtar i framtiden...

College Boyys - Footwork - den inofficiella videon

College Boyys - Footwork - OFFICIELLA VIDEON


Låten fastnar verkligen i huvudet...... footwork, footwork,footwoooork hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback