Dumpad

Avslutade precis ett samtal med en kompis, vi pratade i typ en timme och jag blev chockad när jag fick höra att hans tjej dumpade honom. De var så söta tillsammans, man såg de alltid tillsammans ute, jag har aldrig sätt dom tjafsa, de var helt enkelt perfeka tillsammans!



Men idag tog det slut..
Han har försökt övertala henne men hon vägrar att lyssna på vad han har att säga..
Jag har försökt säga till honom att det bästa han borde göra nu är att bara ta en paus och tänka på något annat..
Men det klart det är svårt eftersom de hade varit tillsammans i sju månader, nästan åtta.
Hon är en del av hans liv...

Hur som helst, jag tänker säga till honom att läsa det här inlägget och läsa era kommentarer..
Ni som kan mycket om kärlek o så, kommentera hur han ska ta sig vidare, hur han ska försöka släppa taget om henne..Vilket är det snabbaste sättet att komma vidare?


Fyfan vad enkla frågor haha, David har redan vunnit en resa till Milano.

Kommentarer
» s

va synd.. För vissa så är bästa sättet att gå vidare genom att hitta någon annan, men inte det smartaste sättet. Han ska umgås mycket med sina kompisar eller göra roliga grejer som får honom att glömma henne!

2009-09-22 // 15:22:05
» Ord blir meningar

naw.. stackarn! :/

2009-09-22 // 15:43:14
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Anonym

ööh.. typ, radera alla låtar som påminner om henne o ha glada låtar som får han på topp, göra saker han tycker om o göra utan henne, och ja.. xD

2009-09-22 // 15:54:22
» Anonym

det är viktigt att få ett riktigt avslut. annars kommer man aldrig över personen. man ska alltid hålla sig sysselsatt, hela tiden så man inte har tid att tänka på personen

2009-09-22 // 16:05:24
» Anonym

han måste avsluta hela grejen på ett bra sätt, ta ett snack med henne och prata om hur dom ska ha det senare, om dom ska vara vänner eller inte, kanske bara ta en paus och försöka igen efter nån vecka! hitta på något roligt med ett gäng kompisar, något som han uppskattar, så han bara kan koppla bort dom tankarna som har har på sitt ex och ha lite roligt. kärlek är svårt! det sämsta han kan göra är att bli tillsammans med någon annan tjej för att glömma bort henne, såklart han kommer tänka på henne om ni hittar på något men kanske inte lika mycket! lycka till, hoppas dom blir tillsammans igen! :)

2009-09-22 // 16:13:16
» Everlinn

8 månader? det är för fan ingenting

2009-09-22 // 16:27:38
URL: http://everlinn.blogg.se/
» Anonym

håller med everlinn.. okej om det varit tsm i flera år, men såklart är man kär så är det inte allt som betyder hur länge man varit tsm, men bästa sättet för honom att ta sig vidare är att inte tänka på henne vet att det kan vara svårt, men man ska aldrig tänka på " vad kunde jag gjort bättre, jag kanske kan förändra mig.." om hon gillar dig gillar hon ju såklart dig för vem du är inte för den du borde vara.. Sättet att glömma en person man tkr om är helt enkelt att inte tänka på henne.. när dina tankar för dig till henne tänk på va du ska göra imorgon elller ha kul med polarna

2009-09-22 // 16:40:29
» Anonym

Haha! Du är tung på att lura folk, du hittar på et namn och lossas som att David är din kompis så att i klickar på länken och du får pengar fan vad smart du är. Du skulle ha tagit typ Biggie eller nåt annat då skulle vi ha gåt på det men nu haha.

Förresten jag tycker att han ska gå vidare.

2009-09-22 // 17:56:44
» Dave

Till dig ovanför, jag är David. Varför ska Bryan ljuga om att jag vann en resa?

Jag deltog i tävlingen förra veckan och vann en resa till Milano under sportlovet.

2009-09-22 // 18:10:22
» Anonym

till er som säger att 8 månader inte är mycket så tänk att dem är unga, hur gammal är bryan, 17? a då är gissar jag på att hans kompis är det också och det 8 månader är mycket för den åldern!



jag tycker han ska prata med henne så att dem skiljs åt som vänner så han inte går runt med ångest. försöka gå vidare och inte sitta och fokusera på henne.

2009-09-22 // 18:21:55
» Anonym

vem är killen elle tjejen ?

2009-09-22 // 21:07:06
» Anonym

fotboll och kompisar som närvaro ganska så mkt piggar upp stämningen

2009-09-22 // 22:03:57
» Anonym

gråta några dagar sen gå vidare

2009-09-23 // 10:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback