En tjejkompis till mig behöver eran hjälp

Det är så att jag och en nära kompis till mig chattade på facebook.
Det var en grejj som hände henne och hon vill bara ha lite svar, just därför sa hon till mig att lägga upp det hon skrev till mig på min blogg så att folk kan hjälpa henne.
Jag har sagt till henne vad jag tycker om situationen, hon frågade mig om hon skulle höra av sig till killen men jag sa; det ska du absolut inte göra.



Jag har gett henne lite tips men det skulle vara snällt om ni också kunde komma med lite tips och råd till henne.

Träffade en gullig kille på en fest förra helgen som det slutade med att jag följde med hem. Vi hade det mysigt och han sa hela tiden att vi måste träffas igen. Detta sa han även dagen efter och han frågade om jag också ville det. Jag sa till honom att jag ville det. När vi sa hejdå sa han att han skulle ringa. Men en vecka senare och han har inte hört av sig. Jag är lite besviken eftersom han verkligen sa att vi måste ses igen och då får man ju en del förhoppningar. Jag förstår bara inte, varför säga sådär om man sen inte hör av sig? Då hoppas jag ju bara i onödan. Vad kan ha hänt?

Endast seriösa svart, tack.

Kommentarer
» Anonym

om hon verkligen gillar honom kan hon ge honom en chans och fråga varför han inte ringde:)

2009-09-16 // 17:47:18
» Shewa

du kan inte veta rikigt varför han inte hört av sig..men om du verkligen gillar han så tycker jag att du borde höra av dig till honom kanske skicka ETT sms o kolla hur läget är.

men du tjejen ha aldrig mkt förhoppningar när de gäller killar ;) att haffa killar på fest brukar oftast inte funka .. & glöm inte att killar gillar att jaga.. va alltid svår i början :)

2009-09-16 // 17:52:03
URL: http://sshewa.blogg.se/
» Anonym

aso det kan bero på att han möjligtvist hittat någon annan men även att han bara försöker få DIG att hunda efter honom. Så spela svår som om du inte bryr dig akej ;) sen om han hör av sig då svara bara normalt och låt han kriga innan du börjar visa hur mkt du gillar honom :)

2009-09-16 // 17:58:49
» JUST NU FÅR DU INGET NAMN

Nej men du ska absolut inte ta hans nr eller höra av dig, vänta på att han gör det eller få en vän att sncka om dig framför honom typ att du har någon du snckar med eller nått för då vet han själv att han borde hunda, inte lämna dig ensam och andra sakner..

men om du gillar han hör av dig från ingenstans sen skriv inget mer så han kan ta steg för steg med!

2009-09-16 // 18:22:00
» Anonym

Om ni hade sex utnyttjade han väl dig bara.

2009-09-16 // 18:22:22
» Anonym

Han kanske bara glömmde? Du vet hur killar är.. Eller så är han bara ett ass ;). Enkelt!

2009-09-16 // 18:27:34
» Anonym

om hon verkligen tycker om honom kan hon ge honom en chans och fråga varför han inte ringde

2009-09-16 // 18:34:04
» Anonym

Har varit med om samma sak! Skit i honom, om han håller på sådär fattar man ju att han inte e seriös utan bara en liten snorunge som bara e ute efter en sak. Skit i honom, det finns mycket bättre killar där ute!!

2009-09-16 // 18:51:36
» sötasofijaah

nääääääääääj dt kankse har häänt ngt det är värt ett försök faan go girl oo om det va så att han inte bara ringde sääg bara NEEEEEEEEEEEXT o ta andra bussen got that ?!

2009-09-16 // 18:57:51
» jamaica

asså om du följe han hem så hände grejer där typ one nigght u know what i mean .. om de va som sagt one nihgt då asså va förväntar du dej ?..

men om ni inte hade något t.e.x kroppslig då kan de hända att något har hänt du känner ju inte och va som händer i hans liv.. men fest fest då slutar de med att killen säger vi ska träffa bebu men nästa dag blire bullshiit

2009-09-16 // 19:05:35
» ord blir meningar

HÖR INTE AV DIG! LYSSNA PÅ MIG! :)

2009-09-16 // 19:13:57
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Anonym

NEEEEEEEEJ absolut inte! Om han inte ringer då är han inte intresserad.

2009-09-16 // 19:42:07
» Nadia the best, I fuck the rest

om han inte hör av sig, så varför sla du? skit i bara, och tro mig man ska aldrig ha förhoppningar blir bara fuckedup då

2009-09-16 // 19:49:44
» jezzie

kasta han om han ska vara sådär..

han har ingen rätt att behandla dig så..

2009-09-16 // 20:23:02
» Kej

Du ska absolut inte ringa honom. Om han har sagt att han ska ringa o det har gått en vecka o han inte har ringt then it means that "He's Just Not That Into You". Det finns en film som heter så, titta på den. Du kommer få dina svar direkt.

2009-09-16 // 20:25:06
» Anonym

asså om han inte har instrrese av att höra av sig så skit i . punkt.

2009-09-16 // 21:09:50
» anonym

jag tycker att hon ska höra av sig, vem vet hon kanske sumpar sin chans. om hon gillar han så ska hon pröva göra något, för att få kontakt. men om hon märker att han inte bryr sig. då lämna han eller strunta i han. för då vet du att han inte kanske har känslor för dig...

2009-09-16 // 22:26:39
» Idha

Be henne läsa boken "dumpa honom", där står allt hon behöver veta och mer där till. Plus att hon får sig ett gott skratt.

2009-09-16 // 23:10:00
URL: http://idhaaa.blogg.se/
» Anonym

som någon sa, om ni hade sex utnyttjade han dig bra, om du föll för d, synd för dig, men han e inte värd att vara orolig för, eller hunda efter. nästa gång du e ute efter nått seriöst så följ inte me han hem efter första gången ni har träffats (om ni hade sex alltså. han har säkert sagt samma sak och gjort samma sak till hundra tjejer innan dig o kmr göra d hundra ggr efter.



better luck next time, girl!

2009-09-16 // 23:29:20
» Everlinn

pumpa > dumpa

det är väl så alla med en kuk tänker?

2009-09-17 // 00:15:52
URL: http://everlinn.blogg.se/
» emma, bara e kungar

HÖR INTE AV DIG KVINNA. låt honom komma till dig, om han inte kommer är han inte värd att ha endå

2009-09-17 // 16:40:22
» Anonym

jag tycker du bör höra av dig och fråga om allt är bra med honom för u never know nåt kanske hände honom for real... men om han typ ger en dålig ursäkt på vaffö han inte hörde av sig då SKIT i honom o ring aldrig hnm mer. :D

2009-09-17 // 21:22:14
» Anonym

Det där känner man ju igen... "jag hör av mig, du är så fin, kan tänka mig att bli tillsammans med dig, vi ska vara igen nästa dag"



Tjejer, gå inte på det...! oftast så playar dom bara en. Om en kille är intresserad Så hör Han av Sig! Det har gått en vecka? Mm... ett sms, hört av sig från facebook, han kan ha gjort allt för att höra av sig till dig eller hur? Ett tips. Skit i han! Om han hör av sig igen om ja, en månad och säger typ: jag har inte haft tid lalalalala bang så hamnar du hos honom igen ni kanske har det bra i några dagar sedan slutar han höra av sig igen! :/



Lägg ner din tid på någon liiite mer seriös kille och gå inte på allt vad killar ha att säga... dom är gudar på att smöra!

2009-09-18 // 16:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback