FIFA Snack

Det här inlägget är för alla som diggar FIFA.
Vet du inget om FIFA läs inte ens för du kommer inte fatta något haha..

Screenshot

Okej, jag spelade precis klart en match på demot.
Fyfaaan vad tungt spelet är! Den är för nice, spelarna känns mycket lättare än förut, när de springer utan boll och när de driver bollen i full fart, när man dribblar så ser det narturligare ut än förut, skotten är också mycket bättre.

Jag spelade Chelsea mot Barca, jag vann med 2 - 0, första målet med vänstern av Lamparden och andra en chipp av Anelka.

Asså jag lovar att jag kommer bli addicted till spelet. När det släpps kommer jag sitta hemma 24 och spela!
Kommer verkligen bli beroende asså haha.

Hur som helst spelet är för bra! Se till att köpa det när den släpps och se till att möta mig ONLINE!
PS. Fuck Pro 2010, Det är FIFA som gäller!

LET'S FIFA10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback