FIFA09 ut - FIFA10 in

Go'kväll på er!
Hoppas ni har haft en skön kväll, grabbarna jag hoppas ni har njutit av Champions League och Milans förlust med 0 - 1 mot Zurich! Tjejer, jag hoppas ni har haft en skön och mysig kväll.

Jag kom hem från träningen för någon timma sen, jag skyndade mig hem efter träningen för att hinna se lite av Champions League.

Nu sitter jag i vardagsrummet med syrran, jag sitter och kolla på tv medans jag skriver det här inlägget och hon sitter vid andra datorn och är håller på fixar hennes blogg!

Som ni ser heter inlägget FIFA09 ut - FIFA10 in..

Alla som diggar tv-spel och FIFA spelet vet vad jag snackar om!
Imorgon släpps FIFA10, imorgon är FIFA09 historia!
Jag ska köpa FIFA10 imorgon, jag tänker åka till butiken på morgonen innan den tar slut asså haha.

Jag vet, jag är en riktigt satsare men vad ska man göra liksom.

Ska ta och checka in inkorgen i facebook nu...

Ha det bäst!


Kommentarer
» Anonym

kan du ta bort den fula reklamen där uppe på din blogg, ovanför headern, okej om du hade reklam mitt i bloggen mellan in lägg, men inte där uppe, de e ikke fiieent, ;D din blogg e dunder kalasig,

2009-09-30 // 23:13:32
» Liisi

ahahaha saaaaatsaren ska åka till kista på morgonen för att köpa spel hahah

2009-09-30 // 23:31:39
» Damon

Fifa 10 fan va gutt!!!

2009-10-01 // 07:39:07
» Anonym

Vad är din systser blogg?

2009-10-01 // 13:47:28
» Anonym

het är du! & bra blogg

2009-10-03 // 15:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback