090930

Jag och min kompis hade många diskussioner idag, vi diskuterade om allt möjligt, som tex.
Liverpool's förlust mot Fiorentina, vad man ska göra när man inte orkar vara singel...

Vi pratade om rätt så många saker...

Jag kan säga direkt att Liverpool torskade mot Fiorentina för att Torres och Gerard aldrig kom igång riktigt. Och vi alla vet att Liverpool har svårt att göra mål när Torres eller Gerard inte är på topp.





Vad ska man göra när man inte orkar vara singel längre?
Ska man börja jaga, eller ska man ta det lungt och vänta..? haha.





Men det var en sak vi pratade om som vi aldrig fick något svar på, så därför tar jag upp det här på bloggen för att kolla om ni vet något om detta.. Inte för att jag bryr mig direkt, jag är ju nykterist men jag kan garantera att många som dricker kanske undrar samma sak..



Är det förbjudet att som 20+ köpa ut åt 18/19-åring??
Vi alla vet att en som är 20+ inte får köpa ut åt tex en 16-åring eftersom han/hon inte är myndig.
Men 18/19-åringar är ju myndiga..
Så frågan är fortfarande, Är det förbjudet att som 20+ köpa ut åt 18/19-åring??


Nu ska jag ta och sova lite, är gaalet trött, mina ögon svider typ när jag blundar....

Goodnight....eller jag menar, Good day!


Kommentarer
» Anonym

vad hände med tjejen du tänkte kyssa?

2009-09-30 // 16:55:50
» J

Jaa det e olagligt för det är fortfarande olagligt att köpa ut.

2009-09-30 // 18:03:05
» Idro.blogg.se

haha grym blogg!

Vad ska man göra om man vill dumpa killen men inte såra han ???? Om man inte vill va singel längre får man chilla och vänta ;) Du borde inte ha de så svårt för tjejer ?? :P

Svara på min blogg.

2009-09-30 // 18:43:09
URL: http://idro.blogg.se/
» Anonym

Torres är så snygg !

2009-09-30 // 19:40:31
» Anonym

klart det är olagligt? annars skulle det vara lagligt för 18 åringar att köpa på systemet.

2009-09-30 // 21:15:30
» Anonym

överskön låt

2009-09-30 // 21:17:36
» elin

TORRES, MIN MAN :D..



det är ju förbjudet att köpa ut över huvudtaget..

men JAG tycker att man borde få köpa ut åt 18-19åringar. ja menar vafan får man rösta och vara med och styra sverige borde man ju få styra över sig själv också, egentligen borde man få gå på systemet som 18åring. THATS IT :)

2009-10-02 // 16:55:58
URL: http://elineek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback