Fredag

Shit vad snabbt den här skolveckan har gått, tiden bara flyger!



Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyys!
Så skriver jag vare fredag haha...

Idag såg vi på en film i skolan, kommer inte ihåg vad filmen heter men det var faktiskt jävligt bra..
Vi såg inte klart hela filmen, vi ska göra det nästa vecka, men det är en film som handlar om familje problem..
Barn som har det svårt hemma, barn som har föräldrar som tjafsar och bråkar, som dricker och röker osv...
Den filmen får en att tänka.. Jag ska försöka få reda på vad den heter så kan ni ta och ladda ner den om ni vill.

Jag är rätt trött som vanligt, hade tänkt sova nu fast hinner inte eftersom jag har träning snart.
Så jag tänker bara ligga och vila en liten stund samtidigt som jag lyssnar på lite sköna låtar..


Ha det bäst!

Kommentarer
» Ord blir meningar

älskar sånna filmer.

2009-09-18 // 19:04:05
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» naash

the drugs don't work

They just make you worse. va ba tvungen skriva ner den :)

2009-09-18 // 19:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback