FRESH!

Såå jaa!
Jag var precis i badrummet med laptopen.. Jag tog med mig den för att lyssna på musik inget annat tro mig haha.



Nu har jag tvättat mitt ansikte med clerasil! Jag hade inte gjort det på ett tag så det känns rätt uppfriskande nu.
Ni vet hur det är, de första dagarna tvättar man ansiktet varje kväll innan man lägger sig men efter tag så orkar man inte haha, men nu ska jag börja göra det igen varje kväll efter att jag har borstat tänderna.


Jag rakade mig också haha, känner mig galet FRÄSH nu aså haha, inget hår alls, varken på huvudet eller ansiktet!





Calvin Klein After Shave, för att mjuka upp huden lite granna! haha.

Nu ska jag sovaa, glöm inte checka in imoorgon.
Sleep Tight



Kommentarer
» Ord blir meningar

hahahahh langar värsta miinen på 4 bilden.... ;)

2009-09-07 // 07:37:39
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Anneli

Schysst grabben!!! Ville bara kolla om andra killar använder Clerasil :) Keep up the good work så skall jag kika vidare och se om detta är en bra blogg för min 13 åriga son. Catch you up ;)

2009-09-29 // 15:15:43
URL: http://dreamsandfears-anneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback