Gissa vem som kommer imorgon!!

Min syster :)

Min syrra var här och hälsade på från London för typ två månader sen och imorgon kommer hon och hälsar på igen :) Hon kommer på morgonen, runt 11, jag tänker ju skippa första lektionen för att jag behöver sova ut mig men jag tror ändå inte att jag hinner se henne på morgonen innan jag drar till skolan..



Det är alltid kul när hon kommer, vi driver med varandra, har kul men ibland kan hon också vara feeett jobbig!
Som när hon tex tar mina tjock tröjor och använder de som hemma tröjor när hon sitter vid datan och latar sig.
Eller när hon väcker mig på morgonen bara för att hon inte kan sova haha!

Vad skulle jag göra utan mina syrror haha :P


Kommentarer
» '

det kallas syskon kärlek!

2009-09-17 // 16:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback