hemmaa

Äntligen hemma!

Har inte varit hemma på hela dagen. Åkte till skolan på morgonen och direkt från skolan in till stan och från stan till fuckin Norrköping!

Kom hem runt 00:30.. Är helt slut, helt.. Det kanske låter konstigt men att åka buss tar på krafter, jag menar, efter ett tag orkar man ju inte ens sitta för att det blir så obekvämt. Sen så försöker hitta en skön position och sova men så går det inte, man vaknar då och då... Det är rätt jobbigt...

Men som alltid hade jag med mig min iPod aka en räddare i nöd haha.

På vägen dit pumpade jag Bow Wow's senaste mixtape Greenlight och Trey's nya album Ready.
På vägen hem pumpade jag bara Trey Songz låtar, jag har rätt många Trey Songz låtar i iPoden, runt 80stn.



Men jag lyssnade inte bara på musik, för första gången i mitt liv läste jag en bok, haha ne men, jag läste en självbiografi om Pele. För de som inte vet vem han är så är han en levande fotbolls legend och verkligen en av mina förebilder. Btw boken är på engelska..



Läste kommentarerna också, kul att jag har läsare utanför sthlm.
Verkligen... Tack till er <3
Rätt många från Göteborg verkade som haha, det sägs att alla fina tjejer bor i Gbg :P
Sen så märkte jag också att jätte många gillade kebab precis som mig :D


Nu måste jag få lite sömn.
Gonatt på alla sööööta & sköööna läsare
Kärlek o Respekt


Kommentarer
» nadia

fin blogg :)

2009-09-02 // 01:47:00
URL: http://nadiaaa.blogg.se/
» Anonym

Jag antar att ni förlorade eftersom att du aldrig tog upp hur matchen gick hahah =)

2009-09-02 // 14:25:13
» Anonym

Jag antar att ni förlorade eftersom att du aldrig tog upp hur matchen gick hahah =)

2009-09-02 // 14:27:51
» bia

hm.. har fotat hans fot-avtryck på liseberg ^^

2009-09-03 // 00:04:04
» sara

haha ja diggar oxå pele... han va i swe nu i vintras på fotbollsgalan o då träffa ja han. han e fett snäll :)

2009-09-05 // 08:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback