Home

Äntligen hemma efter en lång dag i skolan.





Jag var hemma runt kvart i 4 idag, jag tror faktiskt det är första gången sen skolan började jag är hemma så sent.
Jag har alltid varit hemma runt 2 eller halv 3. Den här veckan kommer det att vara annorlunda eftersom det har ändrat vårt schema..

Fan vad trött jag är men vem är inte det liksom.. Det är ju Måndag..
Har egentligen träning på måndagar men ikväll har vi ledigt så jag tänker passa på att vila ut mig!

Hur ska jag vila ut mig?
Jo, genom att ligga på soffan i vardagsrummet och kolla på tv haha.
Senare, närmare kvällen ska jag kolla på AIK mot DIF, vilka tror ni vinner?
Jag hoppas och tror på AIK.
Sen efter den matchen ska jag se på matchen mellan Manchester City och West Ham.

Hur som helst, nu ska jag ta och värma 2 piroger i mikrovågsugnen,
checkar in senare.

Ha det bäst!

Kommentarer
» Anonym

älskling, min comviq kompis har gått ut så jag kan inte svara på dina sms, fick inte tag på dig så jag skrev bara här. Förresten kom du och biggie in lr? men ring mig så fort du ser det här.



Älskar dig

2009-09-28 // 17:51:55
» a,

galet skön låt asso

katt du eeeee

2009-09-28 // 18:33:22
URL: http://aalalehs.blogg.se/
» Ord blir meningar

hoppas på dif :D

2009-09-28 // 19:06:43
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» R

OMG VAD HETER LÅTEN?!!! Snälla svaraaa!

2009-09-28 // 19:55:54
» Mikaela

Ja jag undrar också vad låten heter! alltså jag älskar din musiksmak, så skön! Skulle bli glad om du skrev vad alla låter du lägger upp heter o så :) haha, btw din blogg e nice, fortsätt med det du gör! för due grym! Kramar.

2009-09-28 // 20:20:12
» Mikaela

Ja jag undrar också vad låten heter! alltså jag älskar din musiksmak, så skön! Skulle bli glad om du skrev vad alla låtar du lägger upp heter o så :) haha, btw din blogg e nice, fortsätt med det du gör! för due grym! Kramar.

2009-09-28 // 20:24:21
» Anonym

fan vilket najs schema du har! :O börjar 8.10 och är hemma vid 6 på torsdagar..

2009-09-29 // 17:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback