Hur kunde hon?

Okej, jag vet att det har gått ett tag sen hon klippte sig sådär men jag skriver det här inlägget för att jag lyssnade på musik och sen så lyssnade jag på en remix som hon är med i. Det var då jag kom på att hon hade klippt sig och då tänkte jag att jag kunde skriva om det på bloggen.

Ni som är Cassie fans har ni läst på hennes sida eller något liknande då hon förklarar varför hon klippte sig så???

Helt seriöst hon var så fuckin nice med sitt fina hår och sin fina stil...
Helt seriöst det är så fuckin' fult! Så oattraktivt!! Usch!
Sen så har hon även tagit naken bilder, jag vet inte om ni har sätt de men hon verkar ha spårat ur totalt!





När jag tänker på Cassie, tänker jag på den fina och söta tjejen, tjejen med den fina stilen, tjejen med sköna låtar, och tjejen med det vackra utseendet.






Kommentarer
» Anonym

du har helt rätt hon såg bättre ut förut:)

2009-09-04 // 21:37:30
» Ord blir meningar

Jag hörde att hon var full tror jag ;S ;P

2009-09-04 // 21:48:30
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» malin

hon såg mycket bättre ut innan, men de roliga är att jag känner 3 personer som har gjort samma sak.. de är gelet fult :P

2009-09-04 // 23:59:45
» Anonym

driver du omg det är så jävla snyggt !

2009-09-05 // 00:20:32
» Anonym

Kolla på han!, innan du snackar skit om folks hår som är en del av deras stil gå o skriv om hur du noppar dina ögonbryn istället fucking fjolla!

du vet väl att det finns hur många tjejer som hellst i stockholm som har klippt sig sådär och så ska du komma o säga att det är fult, du kanske sänker deras självförtoende ilr ngt, tänk för dig innan du skriver saker idjot!



OCH DET ÄR UNIIKT OCH FIIIIIINT!

2009-09-05 // 01:32:30
» malin

haha

2009-09-05 // 12:23:33
» Djamila

Hahah en tjej kommentera i min blogg o fråga vad jag tyckte om ditt inlägg eftersom att jag också har mitt hår så, så ja kika in!

De e swaaggggg ! Cassie e classy, that's all i gotta say.

2009-09-05 // 19:56:16
URL: http://djamila.devote.se
» Anonym

lyssna hon sa själv att hon tog bilderna för typ 2 år sen och hon har inte kvar dom och hon skulle typ skicka dom till någon vadå spårat ur totalt ? mannen vet du hur många det är som har klippt sig sådär plus att hon DÖDAR allas stil, enligt mig är hon en av dom tjejerna som har bästa stilen just nu så vadå "jag tyckte hon hade bra stil nananana" hon har fortfarande bra stil !

2009-09-05 // 20:48:46
» H

Håller med dig, hon var skitvacker och hade en snygg stil innan hon förstörde det.

2009-09-05 // 23:12:00
URL: http://fantaasy.blogg.se/
» Melina

va snackar du om? det passar henne som fan, det är den frisyren som gäller nu. visst, hon hade fint hår förut också, men det växer ju ut efter ett tag!

2009-09-06 // 23:44:29
URL: http://blindtoyouhaters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback