Huvudvärk

Har fan huvudvärk, ohh...

Jag hade match idag och det gick bra vi vann med 3-2 och jag gjorde 2 mål.
Efter matchen gick jag och Nebben till donken, som vanligt beställde jag big mac + meny med FANTA.


På vägen hem hade vi fett kul haha, Nebben ville inte att jag skulle ta upp det här på bloggen men jag kan säga så här.. Det som hände i baren stannar i baren, eller hur Nebb? hahah.

Han var såå stressaad, började snacka om onödiga saker som.. Bryan, vakten gilllar inte din tatuering..
Haha typ ingen fattar vad jag menar men skit samma!


När jag kom hem la jag mig i sängen direkt, var och är helt slut, har ont lite överallt.
Tjejer, lite massage skulle inte störa...

Nu tänker jag sätta på lugn rnb musik och bara ta det lugnt i mörkret.

Kärlek o Respekt till alla söta o sköna läsare!


Kommentarer
» Anonym

asså du är så sexy

2009-09-06 // 21:13:28
» Idil

Kom så ger jag diiig :D<333

2009-09-06 // 23:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback