Musikvideos

Det är rätt många som diggar min musiksmak så därför har jag på senaste tiden lagt upp rätt mycket musik här på bloggen, jag har även lagt in en liten Ipod på högra sidan av bloggen som jag kommer att uppdatera varje vecka.

Jag har på senaste tiden nästan bara lagt upp lugna och sköna RnB låtar så nu är det dags för lite Rap och Hiphop.

Här har ni två nya musikvideos!

Plies med nya hitten Becky! Måste bara säga att videon är gaalet fräsch!!
Btw, Plies är gaalet tung, sättet som han rappar, hans flow.. ahh, han e ba för tööng!



Drake, som jag har nämt många gånger innan... Drake is the ish!
Han gör sin grejj, han är gaalet tung han med, hans flow när han rappar är speciell.
Här är hans nya musikvideo tillsammans med Lil Wayne, Eminem och Kanye West.
Jag har sett Drake i minst fyra nya musikvideos inom den senaste månaden... Det där kallas för respekt.


Galna låtar eller hur!?

Nu ska jag ta och lägga mig så godnatt på er alla.

Sov gott, dröm sött och vakna blött!


Kommentarer
» Anonym

asså bror, när ska du lägga ut youtubefilmerna igen?

2009-10-01 // 10:43:28
» Anonym

drakee tuung tuung

2009-10-03 // 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback