Bryan goes RnB

Nu har jag suttit och lyssnat på riktigt sköna RnB låtar av riktiga RnB artister..
Då menar jag inte vilka RnB artister som helst utan jag snackar om Joe, Tyrese, Jaheim,
Boy II Men, Jagged Edge, Ginuwine och några till..

När jag lyssnar på de här låtarna får jag en känsla som inte går att beskriva... asså..ahh.. det går inte att beskriva den känslan...

Vissa av låtarna jag lyssnar på är från 2001,2002,2003,2004... Kan texterna till nästan alla låtar eftersom min syrra alltid lyssnade på de när jag kom hem från skolan, haha minnen asså, då gick jag typ i 5an,6an,7an..Och då var låtarna nya..




När jag lyssnar på låtarna så ändras mitt mode,
jag blir en helt annan Bryan, folk kallar mig för RnB Bryan... Mr. Do it for the ladies,
Bryan goes nästy.. Dr.B haha..
Ne men, jag blir kärleksfull när jag lyssnar på sånna där riktigt sköna RnB låtar..

Jag sitter fortfarande och lyssnar, jag kan sitta här i mitt rum och lyssna hela dagen...
Det skulle jag göra om inte jag hade träning haha.

Shit, jag blir så kärleksfull att jag inte orkar vara ensam i rummet längre..

Ahh, nu ska jag inte gå för långt..

Hur som helst, tryck på play och njut lite du med.




Kommentarer
» Life of street

Jag älskar gammla RnB låtar det är verkligen dom bästa! kom alltid hem till mina bröder som spelade sönder många av dessa låtar hemma när jag var liten. kolla in min blogg!

2009-09-14 // 18:47:47
URL: http://lifeofstreet.blogg.se/
» jessf90

You should definitely check out Maxwell if you want some quality, current R&B music.

2009-09-14 // 20:10:50
» naash

A på den tiden gjorde man musik. nu har musiken dött totallttt... så jävla HEMSKT

2009-09-14 // 21:32:22
» Anonym

Snälla snälla snälla kan inte du namnge vad alla tre låtarna heter eller är det någon annan som vet?

2009-09-14 // 23:09:11
» Lorraine

hahahah omg sncka om att känna sig efter... jag har inte hört någon av låtarna förr. Men dom var bra! ;)

2009-09-15 // 16:49:52
» ss

låtarna är riktigt grymma ! snälla berätat va de heter :D

2009-09-20 // 19:50:13
URL: http://saraosimonidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback