USCH!

När jag satt på tåget på väg hem från skolan igår så satt en tjej framför mig.
Hon såg bra ut, hon var najs och hade najs klädstil.

Hon satt och lyssnade på musik...
Jag satt och höll på skriva ett sms till en kompis, när jag hade skrivit klart sms:t och kollar upp så ser jag att hon håller i ett snus paket eller vad man ska säga...Jag tänkte inte på att hon snusar, jag hade inte ens den tanken i mina tankar haha.

Efter typ 10 sekunder fick jag tanken...Jag ba.. Vaa? Neej, det räääcker!..Säg inte att den här tjejen snusar.
Så jag kollade på hennes överläpp och blev heeelt "äcklad".
Asså, det var så oattraktivt! Det går liksom inte att förklara hur.. aså Usch!
Vill inte ens tänka tanken.. fett oattraktivt.



Hon såg bra ut aså, varför ska hon snusa!?!?
Tänk o pussa en tjej som snusar, det gååår inte asåå. Det går bara inte!



Hur som helst, det jag vill komma fram till är:
Vad tycker ni om tjejer som snusar?
Är du tjej och snusar?
Är du tjej och skulle kunna tänka dig snusa?

Obs; Jag har inget emot tjejer som snusar, jag tycker bara att det är galet oattraktivt!

Haha usch!


Kommentarer
» http://johannaprasad.blogg.se

JAG SNUSAR ABSOLUT INTE!

RÖKER INTE HELLER =)

stooolt?

2009-09-22 // 17:47:19
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
» Anonym

särskilt snus, men även cigg är jävligt oattraktivt..

2009-09-22 // 17:59:56
» Anonym

snusar inte men "dejtade" en kille som gjorde det och han fick aldrig kyssa mig när han hade det, så jävla ääääääääääckligt. snus & cigg förstör ALLT, utséendet, hyn, andedräkten, hygienen, ekonomin - ALLT.

2009-09-22 // 18:07:40
» Anonym

Det passar inte killar heller.

2009-09-22 // 19:42:50
» Anonym

det är groovt nästy men cigg oxå!!

2009-09-22 // 19:56:30
URL: http://theundergrounds.blogg.se/
» Anonym

åhh fett ääckliigt

2009-09-22 // 22:28:19
» Anonym

Det är väldigt oattraktivt på både tjejer o killar. Om munnen inte är fräsch va säger det om personens hygien överhuvudtaget. Nej, allt som får munnen att stinka skit, tänderna att ruttna och tandköttet att fräta e ba NASTY!!

2009-09-22 // 23:54:05
» s

nej pretty skabbigt :)

2009-09-23 // 07:35:10
» B

ja är själv tjej så ja bryr mig inte om tjejer snunsar men ja tycker det ser så äckligt ut om en tjej går runt med snus i munnen , men tycker du det är äckligt om tjejer röker. kom bara och tänka på det eftersom du tyckte det inte va "fint" om tjejer snusa eller äckligt .

svara gärna :)

2009-09-23 // 09:56:57
» shibby

jag snusade innan, eller ja har hållt uppe i ca en vecka nu bara, men att en tjej snusar är ju samma sak som att en kille röker egentigen? det är ju inte precis könsbestämt ;)

men alla har vi ju olika smak om vad som är attraktivt, jag gillar tex inte killar som röker det luktar för äckligt xD

2009-09-24 // 01:14:58
URL: http://metrobloggen.se/shibby
» Felicia

Det är precis lika äckligt när tjejer snusar som när killar snusar. Du är bara "van" vid att det är en killgrej.

2009-09-25 // 15:41:23
URL: http://fsvedberg.blogg.se/
» Määk in Da Lac'

HAHAHA! Så sant!

2009-09-27 // 12:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback